28.05.2017 / 23:42
StoryEditor

Aldik rusza z modernizacją sieci sklepów

Sklep sieci Aldik Nova (materiały prasowe)
Sklep sieci Aldik Nova (materiały prasowe)
Sklep sieci Aldik Nova (materiały prasowe)
Aldik wprowadza nowy koncept supermarketu - 1
Sklep sieci Aldik Nova (materiały prasowe)
Aldik wprowadza nowy koncept supermarketu - 2
Sklep sieci Aldik Nova (materiały prasowe)
Aldik wprowadza nowy koncept supermarketu - 3
Sklep sieci Aldik Nova (materiały prasowe)
Sklep sieci Aldik Nova (materiały prasowe)
Sklep sieci Aldik Nova (materiały prasowe)
Sklep sieci Aldik Nova (materiały prasowe)
Należąca do litewskiej Grupy Maxima sieć supermarketów Aldik rusza z modernizacją swoich sklepów. Pierwsza placówka w nowym koncepcie działa już przy ul. Bursztynowej 36 w Lublinie.

Supermarket Aldik przy ul. Bursztynowej 36 jest pilotażowym projektem nowego konceptu tej regionalnej sieci sklepów. Wprowadzone zmiany, są odpowiedzią na zgłoszone przez klie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.03.2025 / 08:06
StoryEditor
TOP 10 tygodnia: Biedronka, ceny, wyroby nikotynowe, Duda, Brzoska, Carrefour, Popeyes, Moja Cena, Orban
Top10 (fot. Wiadomości Handlowe)

Mijający tydzień w handlu to przede wszystkim informacja o wynikach Jeronimo Martins oraz sieci Biedronka. Pojawił się też nowy ranking cenowy ASM, a prezydent Andrzej Duda podpisał ustawę nakładającą podatek na nowe wyroby tytoniowe.

Właściciel Biedronki pokazał wyniki! Zysk netto Jeronimo Martins zmalał o jedną piątą

Sprzedaż właściciela Biedronki, czyli Grupy Jeronimo Martins, wzrosła w 2024 r. o 9...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.03.2025 / 12:14
StoryEditor
Lidl wkracza na WhatsAppa! Co zyskają na tym klienci dyskontera?
Lidl wkracza na WhatsAppa! Co zyskają na tym klienci dyskontera? (fot. Sebastian Rennack)

Lidl Polska wprowadza nowe rozwiązanie w zakresie komunikacji z klientami. Jak tłumaczy sieć, to odpowiedź sieci na rosnące oczekiwania konsumentów dotyczące wygody i dostępu do informacji zakupowych. Co to oznacza dla klientów?

Od teraz użytkownicy mogą otrzymywać najnowsze gazetki promocyjne bezpośrednio na WhatsAppie. Dzięki tej funkcjonalności klienci mogą w każdej chwili sprawdzić aktualne oferty, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. kwiecień 2025 23:49