17.10.2016 / 07:03
StoryEditor

Będą ulgi podatkowe dla sklepów? MRiRW chce zmian w senackim projekcie

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi chce nakłaniać sklepy do przekazywania żywności poprzez system ulg, a nie kar (fot. materiały prasowe)
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi chce zmian w senackim projekcie ustawy o przeciwdziałaniu marnowaniu żywności. Resort co do zasady popiera kierunek, w którym zmierzają proponowane przepisy, ale równocześnie zamierza dążyć do usunięcia z projektu najbardziej kontrowersyjnych zapisów, dotyczących karania sklepów za marnowanie żywności. MRiRW myśli o zaproponowaniu odwrotnego mechanizmu: ulg podatkowych dla sieci, które będą przekazywać żywność na cele społeczne.

Przypomnijmy, z inicjatywą ustawodawczą w tej sprawie wystąpiła w lipcu br. senacka Komisja Rodziny, Polityki Senioralnej i Społecznej. Projekt opracowany przez wchodzących w je...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.02.2025 / 18:01
StoryEditor
KitKat podbije rynek tabliczek czekoladowych. Nestle chce wykorzystać potencjał marki
Tabliczki Kitkat (mat. prasowe)

Nestle promuje produkty marki Kitkat w postaci tabliczek czekoladowych. Koncern chce poszerzyć swoje portfolio produktowe o nowy segment słodyczy. Na początek dostępne są trzy warianty smakowe.

Nowa propozycja asortymentowa Nestle ma na celu wprowadzenie marki Kitkat – batoników kupowanych często impulsowo do indywidualnego spożycia – do kategorii tabliczek czekol...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.03.2025 / 13:34
StoryEditor
Maciej Kroenke, Strategy& Polska, gościem Retail Trends 2025. Weźmie udział w debacie na scenie Economy & Retail Forecasts
Maciej Kroenke, partner, Strategy& Polska

Maciej Kroenke, partner w Strategy& Polska, lider zespołu Revenue Management w Europie Środkowo-Wschodniej, będzie uczestnikiem debaty poświęconej budowaniu wartości biznesu w świecie nieustannych zmian, zorganizowanej na scenie tematycznej Economy & Retail Forecasts, w ramach kongresu Retail Trends 2025.

Do kongresu Retail Trends 2025 pozostały już tylko nieco ponad trzy tygodnie. Wciąż możliwa jest jeszcze rejestracja na to wyjątkowe wydarzenie. Kliknij i zapisz się już t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. marzec 2025 21:04