23.10.2024 / 11:56
StoryEditor

Żabka udostępnia nową wersję aplikacji Żappka. Wśród nowości: integracja z innymi biznesami grupy i... wymiana żappsów na monety Allegro

Tak prezentuje się nowa wersja aplikacji Żappka (mat. prasowe)

Nowa wersja Żappki została już udostępniona pierwszym użytkownikom, a w kolejnych tygodniach trafiać będzie etapowo do coraz szerszego grona klientów. Jedną z nowości w aplikacji jest mocne powiązanie Żappki z innymi markami grupy, takimi jak Żabka Jush, Maczfit, Dietly czy Żabka Nano. Firma chce uwolnić synergie między tymi biznesami. Co jeszcze się zmieni?

- Rozwój technologii to jeden z filarów długofalowej strategii Grupy Żabka. Dzięki synergii naszych marek w aplikacji Żappka, użytkownicy zyskają lepszy dostęp do naszej pełnej oferty, my z kolei możemy wykorzystać potencjał płynący z całej grupy – mówi Tomasz Suchański, dyrektor generalny Grupy Żabka.

Co trafiło do nowej Żappki?

Jedna z nowości w Żappce jest podział oferty Żabki oraz menu, w którym pojawią się produkty m.in. z oferty gastronomicznej Prosto z Pieca. W sekcji "Wszystko za żappsy" osobno prezentowana będzie oferta sklepów Żabka oraz spółek wchodzących w skład grupy, a także partnerów.

Nowością są także sekcje dedykowane cateringom dietetycznym oraz sekcja Żabki Jush, umożliwiająca zakupy online z dostawą.

Żabka wskazuje, że użytkownicy otrzymają także "nowe możliwości w zakresie wykorzystywania żappsów" (punków lojalnościowych - red.), m.in. na usługi oferowane przez partnerów biznesowych Żabki, wśród których znajdują się między innymi Allegro, Multikino, Lime czy Traficar. Oprócz tego żappsy czasowo będzie można wymieniać na monety w aplikacji Allegro.

Żabka wraz z debiutem nowej wersji aplikacji udostępnia także klientom nowe opcje płatności - przez Google Pay lub Apple Pay.

- Chcąc pozostawać liderem, wyznaczającym trendy w branży retail, zdecydowaliśmy o wyniesieniu Żappki na wyższy poziom. Spójna architektura nowej aplikacji będzie jeszcze bardziej intuicyjna i przez to przyjazna użytkownikom. Wraz z naszymi partnerami, wewnątrz Grupy Żabka i poza nią, stworzyliśmy ekosystem wspólnych korzyści dla użytkowników, a oni – jeszcze większą dostępność ciekawych ofert - deklaruje Wojciech Krok, managing director w Żabka Future.

I dodaje: - Dziś oddajemy aplikację, która jest efektem wielomiesięcznych prac naszych zespołów, jednak nieustająco będziemy dodawać kolejne funkcje, tak by Żappka stała się towarzyszką naszych klientów podczas całych dni wypełnionych różnorodnymi aktywnościami.

Ilu użytkowników ma Żappka?

Żabka podkreśla, że w trakcie prac nad nową wersją aplikacji przeprowadziła badania z udziałem realnych użytkowników oraz osób, które wcześniej nie miały z Żappką styczności. "Wśród badanych znalazły się osoby niepełnoletnie, pełnoletnie i należące do grupy 50+. Dzięki temu nowa wersja aplikacji zyskała nowy design oraz funkcje, które sprawią, że korzystanie z niej będzie jeszcze bardziej intuicyjne" - podaje firma.

Z aplikacji Żappka skorzystało jak dotąd ponad 10 mln użytkowników. Narzędzie lojalizujące klientów zadebiutowało w Żabce pięć lat temu.

image
FOTO: fot. Żabka
29.10.2024 / 17:30
StoryEditor
Aplikacja DPD Mobile ma już ponad 5 mln pobrań oraz nowe funkcje
Aplikacja DPD Mobile oferuje m.in. takie funkcjonalności jak zmiana terminu dostawy, przekierowanie paczki pod inny adres, a także korzystanie z mapy punktów odbioru i nadania paczek. DPD Mobile (fot. mat. pras.)

DPD Polska konsekwentnie rozwija sieć nadań i odbiorów przesyłek DPD Pickup. Jak podkreśla firma, wygodnym kluczem do tego ekosystemu jest aplikacja DPD Mobile, która może się poszczycić już 5 mln pobrań oraz nowym funkcjonalnościami.

– Wiemy, że potrze by klientów są różne i się zmieniają, dlatego nieustannie prowadzimy dialog, co możemy zrobić jeszcze lepiej – komentuje Łukasz Zembowicz, dyrekt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2024 / 12:25
StoryEditor
Biedronka i woda Polaris zasponsorują polskich szczypiornistów
Cieszymy się, że Biedronka podziela naszą pasję i razem z nami chce budować silną przyszłość polskiej piłki ręcznej - podkreśla Sławomir Szmal, prezes Związku Piłki Ręcznej w Polsce

Sieć Biedronka, od ponad dekady angażująca się w rozwój polskiego sportu i będąca oficjalnym sponsorem reprezentacji narodowej w piłce nożnej, podjęła decyzję o wsparciu kolejnej drużyny. Polaris (marka dostępna wyłącznie w sklepach Biedronki) będzie oficjalną wodą polskiej drużyny piłki ręcznej.

Sieć sklepów Biedronka oraz Związek Piłki Ręcznej w Polsce podpisały umowę sponsorską, na mocy której woda Polaris została oficjalną wodą polskich zawodników do końca 2026 roku....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10. listopad 2024 18:10