23.10.2024 / 11:56
StoryEditor

Żabka udostępnia nową wersję aplikacji Żappka. Wśród nowości: integracja z innymi biznesami grupy i... wymiana żappsów na monety Allegro

Tak prezentuje się nowa wersja aplikacji Żappka (mat. prasowe)

Nowa wersja Żappki została już udostępniona pierwszym użytkownikom, a w kolejnych tygodniach trafiać będzie etapowo do coraz szerszego grona klientów. Jedną z nowości w aplikacji jest mocne powiązanie Żappki z innymi markami grupy, takimi jak Żabka Jush, Maczfit, Dietly czy Żabka Nano. Firma chce uwolnić synergie między tymi biznesami. Co jeszcze się zmieni?

- Rozwój technologii to jeden z filarów długofalowej strategii Grupy Żabka. Dzięki synergii naszych marek w aplikacji Żappka, użytkownicy zyskają lepszy dostęp do naszej pełnej oferty, my z kolei możemy wykorzystać potencjał płynący z całej grupy – mówi Tomasz Suchański, dyrektor generalny Grupy Żabka.

Co trafiło do nowej Żappki?

Jedna z nowości w Żappce jest podział oferty Żabki oraz menu, w którym pojawią się produkty m.in. z oferty gastronomicznej Prosto z Pieca. W sekcji "Wszystko za żappsy" osobno prezentowana będzie oferta sklepów Żabka oraz spółek wchodzących w skład grupy, a także partnerów.

Nowością są także sekcje dedykowane cateringom dietetycznym oraz sekcja Żabki Jush, umożliwiająca zakupy online z dostawą.

Żabka wskazuje, że użytkownicy otrzymają także "nowe możliwości w zakresie wykorzystywania żappsów" (punków lojalnościowych - red.), m.in. na usługi oferowane przez partnerów biznesowych Żabki, wśród których znajdują się między innymi Allegro, Multikino, Lime czy Traficar. Oprócz tego żappsy czasowo będzie można wymieniać na monety w aplikacji Allegro.

Żabka wraz z debiutem nowej wersji aplikacji udostępnia także klientom nowe opcje płatności - przez Google Pay lub Apple Pay.

- Chcąc pozostawać liderem, wyznaczającym trendy w branży retail, zdecydowaliśmy o wyniesieniu Żappki na wyższy poziom. Spójna architektura nowej aplikacji będzie jeszcze bardziej intuicyjna i przez to przyjazna użytkownikom. Wraz z naszymi partnerami, wewnątrz Grupy Żabka i poza nią, stworzyliśmy ekosystem wspólnych korzyści dla użytkowników, a oni – jeszcze większą dostępność ciekawych ofert - deklaruje Wojciech Krok, managing director w Żabka Future.

I dodaje: - Dziś oddajemy aplikację, która jest efektem wielomiesięcznych prac naszych zespołów, jednak nieustająco będziemy dodawać kolejne funkcje, tak by Żappka stała się towarzyszką naszych klientów podczas całych dni wypełnionych różnorodnymi aktywnościami.

Ilu użytkowników ma Żappka?

Żabka podkreśla, że w trakcie prac nad nową wersją aplikacji przeprowadziła badania z udziałem realnych użytkowników oraz osób, które wcześniej nie miały z Żappką styczności. "Wśród badanych znalazły się osoby niepełnoletnie, pełnoletnie i należące do grupy 50+. Dzięki temu nowa wersja aplikacji zyskała nowy design oraz funkcje, które sprawią, że korzystanie z niej będzie jeszcze bardziej intuicyjne" - podaje firma.

Z aplikacji Żappka skorzystało jak dotąd ponad 10 mln użytkowników. Narzędzie lojalizujące klientów zadebiutowało w Żabce pięć lat temu.

image
FOTO: fot. Żabka
12.12.2024 / 09:03
StoryEditor
Lidl promuje marki własne przed świętami. Na czele pierniki w białej czekoladzie i produkty z pistacjami
Lidl promuje marki własne przed świętami (Shutterstock)

Przed Bożym Narodzeniem konsumenci szukają m.in. słodyczy i przekąsek, a także produktów premium. Zapytaliśmy sieć Lidl o to, jak buduje tegoroczną ofertę tych kategorii w ramach swoich dwóch marek własnych.

Chodzi o marki Deluxe i Favorina. Ta pierwsza to szeroka gama kategorii w wersji premium, ta druga to przede wszystkim słodycze i przekąski, także w wydaniu świątecznym.

...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.12.2024 / 16:41
StoryEditor
Ikea mocniej wchodzi w biznes gastronomiczny. Otworzyła pierwszą niezależną restaurację
Przy londyńskiej placówce Ikea Hammersmith City Store szwedzka sieć uruchomiła niezależną restaurację (fot. mat.pras.)

Mieści się ona w londyńskim Hammersmith, tuż obok niedawno odnowionego własnego sklepu miejskiego, przy King Street, czyli jednej z ważniejszych ulic w mieście. Przestrzeń mieści 75 osób i serwuje szereg szwedzkich dań, w tym oczywiście klopsiki.

Otwarcie własnej niezależnej restauracji jest dla szwedzkiej sieci Ikea niezwykle ważnym wydarzeniem. Do tej pory sprzedawała ona swoje produkty spożywcze jedynie w rest...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 06:33