- Rozwój technologii to jeden z filarów długofalowej strategii Grupy Żabka. Dzięki synergii naszych marek w aplikacji Żappka, użytkownicy zyskają lepszy dostęp do naszej pełnej oferty, my z kolei możemy wykorzystać potencjał płynący z całej grupy – mówi Tomasz Suchański, dyrektor generalny Grupy Żabka.
Co trafiło do nowej Żappki?
Jedna z nowości w Żappce jest podział oferty Żabki oraz menu, w którym pojawią się produkty m.in. z oferty gastronomicznej Prosto z Pieca. W sekcji "Wszystko za żappsy" osobno prezentowana będzie oferta sklepów Żabka oraz spółek wchodzących w skład grupy, a także partnerów.
Nowością są także sekcje dedykowane cateringom dietetycznym oraz sekcja Żabki Jush, umożliwiająca zakupy online z dostawą.
Żabka wskazuje, że użytkownicy otrzymają także "nowe możliwości w zakresie wykorzystywania żappsów" (punków lojalnościowych - red.), m.in. na usługi oferowane przez partnerów biznesowych Żabki, wśród których znajdują się między innymi Allegro, Multikino, Lime czy Traficar. Oprócz tego żappsy czasowo będzie można wymieniać na monety w aplikacji Allegro.
Żabka wraz z debiutem nowej wersji aplikacji udostępnia także klientom nowe opcje płatności - przez Google Pay lub Apple Pay.
- Chcąc pozostawać liderem, wyznaczającym trendy w branży retail, zdecydowaliśmy o wyniesieniu Żappki na wyższy poziom. Spójna architektura nowej aplikacji będzie jeszcze bardziej intuicyjna i przez to przyjazna użytkownikom. Wraz z naszymi partnerami, wewnątrz Grupy Żabka i poza nią, stworzyliśmy ekosystem wspólnych korzyści dla użytkowników, a oni – jeszcze większą dostępność ciekawych ofert - deklaruje Wojciech Krok, managing director w Żabka Future.
I dodaje: - Dziś oddajemy aplikację, która jest efektem wielomiesięcznych prac naszych zespołów, jednak nieustająco będziemy dodawać kolejne funkcje, tak by Żappka stała się towarzyszką naszych klientów podczas całych dni wypełnionych różnorodnymi aktywnościami.
Ilu użytkowników ma Żappka?
Żabka podkreśla, że w trakcie prac nad nową wersją aplikacji przeprowadziła badania z udziałem realnych użytkowników oraz osób, które wcześniej nie miały z Żappką styczności. "Wśród badanych znalazły się osoby niepełnoletnie, pełnoletnie i należące do grupy 50+. Dzięki temu nowa wersja aplikacji zyskała nowy design oraz funkcje, które sprawią, że korzystanie z niej będzie jeszcze bardziej intuicyjne" - podaje firma.
Z aplikacji Żappka skorzystało jak dotąd ponad 10 mln użytkowników. Narzędzie lojalizujące klientów zadebiutowało w Żabce pięć lat temu.