10.03.2025 / 11:17
StoryEditor

Sztuczna inteligencja ułatwi liczenie kalorii? Fitatu wprowadza przełomową funkcję

Fitatu wprowadza przełomową funkcję (fot. Shutterstock)

Polska aplikacja Fitatu, wspierająca liczenie dziennego spożycia kalorii, wprowadza funkcję, która może całkowicie odmienić sposób monitorowania diety. Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji użytkownicy mogą teraz oszacować kaloryczność posiłku na podstawie zwykłego zdjęcia. To rozwiązanie eliminuje konieczność ręcznego wpisywania danych czy ważenia składników, co do tej pory stanowiło jedno z największych wyzwań w świadomym odżywianiu.

Nowa funkcja, dostępna w ramach planu Fitatu Premium+AI, wykorzystuje zaawansowane algorytmy do błyskawicznej analizy zdjęć potraw. Wystarczy jedno kliknięcie, aby aplikacja roz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.03.2025 / 11:53
StoryEditor
Spółka Profi jest już w nowych rękach. Custodia Capital zainwestowała w producenta marek Profi i JemyJemy
Krzysztof Stojanowski, prezes zarządu Profi SA (fot. mat.pras.)

Ostatniego dnia lutego fundusz inwestycyjny Custodia Capital zainwestował w Profi. Transakcja stanowi kolejny krok w realizacji długoterminowej strategii spółki będącej jednym z największych producentów pasztetów i zup w Polsce.

Firma Profi od lat rozwija się, a jej marki Profi i JemyJemy są liderami w swoich kategoriach. Swoją pozycję zawdzięcza m.in. inwestycjom i wdrażaniu nowych rozwiązań technol...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.03.2025 / 17:29
StoryEditor
Amazon uruchomi dyskontową platformę Haul w Europie? Azjatyckie marketplace’y mogą mieć nową konkurencję
Amazon (fot. Michael Vi/Shutterstock)

Jak donosi lebensmittelpraxis.de Amazon planuje ekspansję swojej platformy sprzedażowej Haul. Jeśli tak się stanie, w Europie może dojść do ciekawej konfrontacji Temu czy Shein z ich amerykańskim odpowiednikiem.

Haul to platforma należąca do Amazona, która skupia się na tanich produktach. Dostępna jest wyłącznie w wersji mobilnej, a ceny produktów tam sprzedawanych nie przekraczają 20 d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10. marzec 2025 11:17