Salesforce jest liderem na rynku rozwiązań chmurowych i największym na świecie dostawcą aplikacji dla biznesu. Platforma zapewnia firmom dostęp do najskuteczniejszych rozwiązań z obszaru wsparcia klienta i automatyzacji marketingu, a także możliwość tworzenia wyspecjalizowanych rozwiązań dopasowanych do potrzeb firmy.
Salesforce oferuje zestaw rozwiązań wspierających wszystkie istotne obszary funkcjonowania przedsiębiorstwa – od sprzedaży, przez usługi i serwis do marketingu i analityki. Korzystanie z pełnego potencjału platformy możliwe jest jednak dopiero w przypadku współpracy z partnerem IT, który potrafi wykorzystać możliwości systemu oraz dopasować je do wymagań i potrzeb konkretnej firmy.
Britenet posiada jeden z najsilniejszych zespołów Salesforce w Polsce i Europie. Nasz team składa się z ponad 130 konsultantów, którzy od ponad 12 lat realizują projekty, w których wdrażają gotowe rozwiązania Salesforce, przeprowadzają procesy re-architektury systemów, przenoszą procesy na platformę, dokonują audytów i integracji istniejących systemów, a także rozwijają autorskie aplikacje oparte na platformę Salesforce.
W ramach współpracy oferujemy klientom wsparcie pojedynczych specjalistów lub całych zespołów. Nasi eksperci zajmują się m.in. utrzymywaniem i rozwijaniem istniejących systemów IT wraz ze stałym zwiększaniem ich wydajności, a także realizują projekty mające na celu optymalizację kosztów utrzymania i rozwoju wewnętrznej infrastruktury IT.
Firmom z branży retail oferujemy skuteczne wdrożenia rozwiązań umożliwiających analizę zachowań klientów, tworzenie spersonalizowanych kampanii czy skuteczniejsze zarządzanie procesem pozyskiwania klienta. Dostęp do narzędzi Salesforce pozwala m.in. na łatwiejsze dotarcie do nowych klientów, a także wskazywanie efektywności podjętych działań poprzez przedstawienie ich widoczności i pozycjonowania.
Skuteczne wdrożenie rozwiązań z platformy Salesforce gwarantuje wygodniejsze monitorowanie procesu sprzedaży oraz możliwości weryfikacji obecnych celów sprzedażowych – czy mają one szanse zostać spełnione, w jakiej części zostały już zrealizowane i jakich wyników sprzedażowych możemy się spodziewać.
Inną korzyścią płynącą z Salesforce jest zwiększenie jakości obsługi klienta dzięki uporządkowanym danym, bazie wiedzy, zaawansowanym centrum obsługi w postaci czatu czy Call Center oraz automatycznym kanałom komunikacji. Istotnym elementem oferowanych narzędzi są rozwiązania SI wspierające firmę w rozwiązywaniu m.in. kwestii związanych z klientami – co znacznie zwiększa czas reakcji, skuteczność działania oraz oszczędność czasu.
Jeżeli chcesz porozmawiać o naszej ofercie, możliwościach współpracy oraz korzyściach płynących z korzystania z platformy Salesforce skontaktuj się z naszymi ekspertami.