06.03.2023 / 17:21
StoryEditor

Kaufland wdraża usługę K-Scan w kolejnych marketach sieci [LISTA SKLEPÓW]

Kaufland rozwija usługę samodzielnego skanowania produktów spożywczych w sklepach (Kaufland)
Po udanych testach sieć Kaufland zdecydowała się wdrożyć usługę K-Scan, czyli samodzielnego skanowania produktów za pomocą ręcznych skanerów  w kolejnych marketach. Od 2 marca z narzędzia mogą korzystać klienci już 35 sklepów Kaufland. Do końca roku firma chce znacznie zwiększyć liczbę placówek oferujących nową usługę.

Od września 2022 r. w sklepach sieci Kaufland sukcesywnie wprowadzana jest usługa K-Scan, która – jak wskazują przedstawiciele sieci - oprócz oszczędności czasu, ma gwarantować ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.04.2025 / 17:34
StoryEditor
Unilever przejmuje dużą markę z kategorii higieny osobistej. To optymalizacja oferty w kierunku premium
Unilever przejmuje markę Wild z branży higieny osobistej (Shutterstock)

Firma Unilever ogłosiła dziś, że przejęła markę produktów do pielęgnacji osobistej Wild. To kolejny krok w optymalizacji portfolio firmy Unilever w kierunku przestrzeni premium i o wysokim wzroście w ramach Growth Action Plan 2030.

Wprowadzona na rynek w Wielkiej Brytanii w 2020 r. cyfrowa marka Wild zbudowała lojalną bazę klientów dzięki modelowi sprzedaży bezpośredniej do konsumentów oraz stacjonarnej sp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.04.2025 / 11:17
StoryEditor
Złoto Europy na celowniku oszustów. Dlaczego oliwa staje się łupem złodziei i przedmiotem fałszerstw?
Dlaczego oliwa staje się łupem złodziei i przedmiotem fałszerstw?(fot. Shutterstock)

Rosnące ceny oliwy z oliwek budzą nie tylko niepokój konsumentów, ale i poważne problemy dla branży handlu detalicznego. Coraz częściej sklepy stają się celem złodziei, a na rynek trafiają podróbki trudne do odróżnienia od oryginałów. Jakie działania mogą zahamować tę niebezpieczną tendencję?

Jak twierdzą eksperci Checkpoint Systems, za gwałtowny wzrost cen oliwy z oliwek w 2024 roku odpowiada szereg czynników klimatycznych i ekonomicznych. Według danych GUS produkt ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 05:26