03.09.2024 / 13:43
StoryEditor

Czy zrobotyzowane automaty paczkowe w połączeniu z kasami samoobsługowymi zastąpią sprzedawców w sklepach?

Zrobotyzowana maszyna do odbioru zamówień w sklepie Zara, fot. Youtube

W czasie pandemii ogromną popularność zyskała usługa „Click & Collect”, czyli zakupy online z odbiorem osobistym w punkcie. Obecnie detaliści coraz częściej wykorzystują zrobotyzowane automaty paczkowe, które są w stanie obsłużyć klienta w zaledwie kilka sekund, rewolucjonizując tym samym sposób realizacji zamówień. Czy w najbliższych latach, w połączeniu z kasami samoobsługowymi, zastąpią one prawdziwych sprzedawców?

W czasie pandemii znacznie wzrosła popularność usługi „Click & Collect”. Klienci docenili wygodę i bezpieczeństwo zakupów online w połączeniu z możliwością szybkiego odbioru zam...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.08.2024 / 12:43
StoryEditor
Żabka rezygnuje ze współpracy ze spółkami Janusza Palikota. Trwa wyprzedaż ostatnich produktów [NASZ NEWS]
Żabka wyprzedaje produkty spółek powiązanych z Januszem Palikotem (Shutterstock, wiadomoscihandlowe.pl)

Nad biznesami Janusza Palikota wiszą ciemne chmury. Spółki z Grupy MPWiW złożyły do sądu wniosek o postępowanie układowe, a UOKiK nałożył na samego Janusza Palikota i Polskie Destylarnie karę z powodu licznych nieprawidłowości. Sytuacji finansowej biznesów przedsiębiorcy nie uratuje już Żabka, będąca do tej pory ważnym partnerem, bowiem - jak ustalił portal wiadomoscihandlowe.pl - lider rynku convenience zrezygnował z dalszej współpracy.

Żabka Polska była jedną z nielicznych sieci sklepów, które chwaliły się jeszcze niedawno sprzedażą piwa i wódki różnych spółek z Grupy MPWiW. Co więcej, niektóre produkty były ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.08.2024 / 15:08
StoryEditor
Tęsknota za smakiem weselnego bimbru, czyli jak producenci wykorzystują sentymenty
Klapki Kubota (fot. mat. prasowe)

W ciągu ostatnich kilku lat na rynek powróciło wiele marek, po które konsumenci z sentymentem od razu sięgnęli. Może to drogowskaz dla innych graczy? – zastanawia się w swoim komentarzu Tomasz Szacoń z firmy RetailPoland Consulting.

Producenci dwoją się i troją, żeby na chwilę złapać uwagę kupującego. W czasie niepewności wojny i inflacji cena wydaje się najlepszą drogą. W ostatnim wydaniu Wiadomości Handlo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. wrzesień 2024 07:48