Ekspertka zwracała uwagę na najważniejsze wyzwania związane ze wdrożeniem nowych technologii w handlu. Podkreślała, że wdrożenia muszą być silnie skorelowane z profilem działalności oraz jej możliwościami.
Dodała również, że w przypadku sieci handlowych modele wdrożeń rozwiązań IT w sieciach handlowych jest bardzo różne. Część z nich decyduje się na współpracę z zewnętrznymi zespołami, ale niektórzy stawiają na samodzielne działalnie.
Zdaniem ekspertki kluczową kwestią we wdrożeniu wartości biznesowej dzięki projektowi IT jest wybór partnera, który będzie rozumiał potrzeby biznesowe danej firmy.
Jagiełło mówiła też o danych oraz ich wykorzystaniu. Zwracała, że dzięki nim można wdrażać zaawansowane rozwiązania informatyczne. Podkreśliła, że handel dysponuje ogromną liczbą danych, ale mimo wszystko nadal nie jest on zaspokojony tą liczbą i ma apetyt na więcej, biorąc pod uwagę to, jak dane wykorzystuje się np. w Japonii.
Więcej w wideo poniżej: