27.09.2023 / 08:30
StoryEditor

Rest Lords wyprzedza rynek. Firma otworzyła pierwszy półautonomiczny salon wystawowy na świecie

501375
fot. Materiał Partnera
501376
fot. Materiał Partnera
501378
fot. Materiał Partnera
501379
fot. Materiał Partnera
501375
501376
501378
501379
W ostatnich latach wydatki Polaków na usługi odnowy konsekwentnie rosną. Wśród beneficjentów tego trendu są gabinety masażu i ośrodki spa & wellness, ale również producenci foteli masujących. Krajowym liderem tej ostatniej branży jest olsztyńska firma Rest Lords. W czerwcu tego roku uruchomiła ona unikalny na skalę światową projekt – pierwszy półautonomiczny salon wystawowy R-ShowRoom z fotelami masującymi. Dlaczego warto go odwiedzić?

Rest Lords prowadzi własny sklep internetowy restlords.com  oraz sieć salonów wystawowych, która obejmuje w tej chwili lokalizacje w Olsztynie, Wrocławiu i Warszawie. Firma ma też jedną placówkę za granicą, w holenderskiej miejscowości Leerdam. W planach jest dalszy rozwój sieci salonów stacjonarnych.

Stołeczny R-ShowRoom, zlokalizowany przy ul. Płosa 1, lok. U3, wyróżnia się nie tylko na tle innych salonów Rest Lords, lecz także tych prowadzonych przez konkurencyjne przedsiębiorstwa w Polsce i na świecie. To pierwsze tego typu miejsce, gdzie klient może sprawdzić fotele masujące bez fizycznej obecności obsługi – co wydaje się strzałem w dziesiątkę, zważywszy, że chodzi o produkt, który ma służyć przede wszystkim odprężeniu i relaksacji.

Nie jest jednak tak, że odwiedzający warszawski salon Rest Lords są całkiem pozbawieni opieki. Doradca klienta jest cały czas obecny w showroomie zdalnie – poprzez stworzony przez firmę zaawansowany technologicznie system audiowizualny R.A.R.E  (od Remote Assistant Real Experience). Trzeba przyznać, że trudno jest porównać to niezwykłe rozwiązanie z jakimkolwiek innym obecnym aktualnie na rynku.

Zobacz Case study z pierwszej implementacji systemu R.A.R.E

Jak to dokładnie działa?

Każdy zainteresowany ofertą produktową Rest Lords może odwiedzić R-ShowRoom od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:30, w soboty, w godzinach od 10:00 do 15:00.  Wizytę należy zarezerwować poprzez stronę booking.restlords.com.  Po wybraniu interesującego  nas dnia i godziny, na nasz adres e-mail wysyłana jest wiadomość z potwierdzeniem i linkiem do filmiku na YouTube, na którym można zobaczyć jak przebiega typowa wizyta w obiekcie.

Co więcej, z odpowiednim wyprzedzeniem doradca omawia z klientem przebieg wizyty telefonicznie, aby rozwiać ewentualne wątpliwości, odpowiedzieć na pytania i zmaksymalizować komfort wizyty. Odwiedzający otrzymuje też SMS z kodem otwierającym drzwi półautonomicznego salonu. Przed wizytą pracownicy Rest Lords zdalnie włączają światła, ustawiają odpowiednią temperaturę w pomieszczeniu i uruchamiają cały dostępny sprzęt.

Po wejściu do R-ShowRoomu można odnieść wrażenie, że za przeciwległą ścianą znajduje się mały pokój, w którym czeka na nas doradca klienta. To jednak tylko bardzo przekonujące złudzenie. Tak naprawdę przedstawiciel firmy znajduje się w jej olsztyńskiej centrali a odwiedzający stołeczny salon widzą jego naturalnych rozmiarów sylwetkę wyświetlaną w czasie rzeczywistym na ekranie.

Bilet do relaksu

Klient może swobodnie rozmawiać z doradcą z każdego miejsca w showroomie. Odwiedzający mogą też liczyć na jego fachową pomoc przy testowaniu poszczególnych foteli masujących. Dzięki umieszczonym w odpowiednich miejscach ekranach, doradca może łatwo pokazać jak prawidłowo obsługiwać dany model, oraz wyjaśnić jakie są jego funkcje i możliwości.

W salonie można przetestować kilkanaście modeli foteli masujących – od tych najprostszych, po najbardziej zaawansowane, działające w technice 5D i wykorzystujące algorytmy sztucznej inteligencji. Masaż na topowych fotelach jest niezwykle dokładny i skuteczny – do złudzenia przypomina spotkanie z dłońmi profesjonalnego masażysty.

Na miejscu znajdziemy czołowe światowe marki, takie jak: japoński brand Fujiiryoki, koreański Bodyfriend, chiński iRest czy hiszpański Keyton. Uwagę zwraca również duży wybór foteli pod marką własną Massaggio, która obejmuje szeroki wachlarz produktów – od małych, choć zaskakujących swoimi możliwościami, po największe fotele masujące naszpikowane innowacjami. Jeżeli klient zdecyduje się na zakup, zamówienia może dokonać na miejscu. Fotel masujący zostanie dostarczony nawet już następnego dnia.

– Nie będzie odkryciem, gdy powiem, że w ostatnich latach popularne stają się autonomiczne punkty sprzedaży, zapewniające klientowi wygodny, samoobsługowy dostęp do towarów bez udziału fizycznej obsługi. Ale nasze rozwiązanie skupia się na połączeniu tego, co najlepsze w bezpośrednich kontaktach z klientem z możliwościami, jakie oferują nam nowe technologie. Skupiamy się na tym, żeby klient czuł się zaopiekowany na podobnym poziomie jak przy fizycznej obecności eksperta. – komentuje Grzegorz Najmowicz, członek zarządu Rest Lords.

 

16. listopad 2024 09:24