29.11.2022 / 17:01
StoryEditor

Kup bilet, zapłać po meczu. Klarna nawiązuje współpracę z Legią Warszawa

Legia Warszawa nawiązała współpracę z Klarną (fot. Klarna)
Specjalizująca się w płatnościach odroczonych firma Klarna będzie współpracować z Legią Warszawa. Zaoferuje m.in. możliwość kupna biletu na mecz w modelu płatności odroczonej.

Fani stołecznego zespołu będą mogli zapłacić 30 dni później również za asortyment w sklepie klubowym Legia Fan Store.

– Jednym z naszych priorytetów jest stałe po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.07.2024 / 13:24
StoryEditor
Zakupy sterowane zdrowiem. Na jakie produkty Polacy zamierzają wydać więcej pieniędzy w najbliższych miesiącach?
Co drugi konsument w Polsce deklaruje zwiększanie wydatków na świeże warzywa i owoce, a co trzeci na suplementy diety oraz tyby i owoce morza (fot. Shutterstock)
Ponad połowa konsumentów w Polsce spodziewa się w ciągu najbliższych sześciu miesięcy zwiększyć wydatki na świeże owoce i warzywa. Jednocześnie prawie co czwarty planuje zmniejszyć środki przeznaczane na zakup czerwonego mięsa. Eksperci ze Startegy& wyjaśniają, o czym to świadczy.

Prognozy wielkości wydatków w sklepach spożywczych zawarte w najnowszym badaniu Strategy& zatytułowanym "Optymizm tylko tam, gdzie niska cena. Postawy i zachowania zakupowe p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.07.2024 / 10:56
StoryEditor
Do Biedronki po boczek, do Lidla po salami. Gdzie klienci najchętniej kupują wybrane kategorie produktów?
Kadry z reklam Biedronki i Lidla (youtube.com)
Firma Listonic we współpracy z Centrum Monitorowania Rynku przygotowała zestawienie, w których kategoriach marki własne poszczególnych sieci dyskontowych najmocniej przyciągają konsumentów. Co najchętniej kupujemy w Lidlu, a co w Biedronce?

W badaniu wzięto pod uwagę trzy kategorie. Jedna z nich to „wędliny i kiełbasy”. Biedronka ma tu swoją markę Kraina Wędlin, a Lidl Pikok. Okazuje się, że do tego pierwszego dysk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 13:31