10.05.2024 / 09:00
StoryEditor
Janusz Ciepliński, Mago: Sztuczna inteligencja nie może zastąpić tej prawdziwej [WIDEO]
Michał Kokoszkiewicz (po lewej) i Janusz Ciepliński
Zdaniem prezesa firmy Mago, rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji powinny być mądrze wykorzystane, aby wspomóc rynek handlu. Zwraca uwagę, że firma chce edukować zarówno retailerów, ale sama też musi nieustannie mieć kontakt z rynkiem i poznawać nowe zwyczaje konsumentów. Zobacz rozmowę z Januszem Cieplińskim.
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
13.11.2024 / 11:54
StoryEditor
Właściciel sieci Smacznego, Relay i Aelia Duty Free zapowiada rozwój aplikacji lojalnościowej Kameleon. Czego używają klienci?
Firma Lagardere zapowiada rozwój aplikacji lojalnościowej Kameleon
Ponad 700 tys. aktywnych użytkowników, milion zrabatowanych kaw i kolejny milion wykorzystanych ofert promocyjnych – takim wynikiem może pochwalić się należąca do Lagardère Travel Retail w Polsce aplikacja lojalnościowa Kameleon. Operator zapowiada rozwój projektu.
Kameleon – to jak zapewnia firma Lagardère Travel Retail - to jedyny tak szeroko dostępny program lojalnościowy obejmujący ponad 30 brandów i dostępny zarówno na lotniskach, ja...
23.11.2024 / 09:00
StoryEditor
Polscy konsumenci w gorszych nastrojach. Czego się obawiają najbardziej?
W listopadzie 2024 r. odnotowano pogorszenie obecnych nastrojów konsumenckich przy jednoczesnym braku zmian przyszłych nastrojów konsumenckich w stosunku do poprzed-niego miesiąca. Według danych GUS bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej (BWUK), syntetycznie opisujący obecne tendencje konsumpcji indywidualnej, wyniósł - 17,1 i był o 1,3 p. proc. niższy w stosunku do poprzedniego miesiąca.
Spośród składowych wskaźnika najbardziej pogorszyły się oceny przyszłej sytuacji ekono-micznej kraju oraz obecnej sytuacji ekonomicznej kraju (spadki odpowiednio o 3,2 p. proc. ...