25.11.2024 / 09:02
StoryEditor

Cyfrowi asystenci zmieniają pracę w handlu. Aplikacje B2E podbijają retail i gastronomię

Emil WaszkowskiEmil Waszkowski
98 proc. - taki odsetek załóg sklepów sieci Żabka, które na co dzień korzystają z Asystenta Żabki, potwierdza, że aplikacja ta przyczynia się do bardziej zorganizowanej, mniej stresującej pracy (fot. mat. prasowe)

W erze transformacji cyfrowej, gdy organizacje na całym świecie dążą do usprawnienia swoich operacji i spełniania coraz wyższych oczekiwań konsumentów, pojawia się potrzeba nowych, skutecznych rozwiązań. Jednym z nich są aplikacje B2E (business-to-employee), które stają się kluczowym elementem w zarządzaniu nowoczesnymi firmami.

Dwie trzecie konsumentów (66 proc.) twierdzi, że zła interakcja z działem obsługi klienta może zepsuć im dzień – wynika z badań przeprowadzonych przez Zendesk. Nic więc dziwnego...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.01.2025 / 16:18
StoryEditor
Jysk zakończył modernizacje swoich sklepów. Średnio przebudowywał więcej niż jeden sklep dziennie
Jysk wdrożył nowy koncept swoich sklepów (fot. Jysk)

Trzyletni plan modernizacji sklepów Jysk został zakończony. Kosztował 2,6 mld zł. - Przeprowadzona inwestycja jest warta swojej ceny - uważa wiceprezes wykonawczy ds. rozwoju handlu detalicznego sieci.

W 2016 roku, w Horsens w Danii przetestowano prototyp nowej aranżacji sklepu Jysk. Był to początek tzw. Store Concept 3.0, który w 2021 roku przyniósł tak dobre wyniki, że posta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.01.2025 / 15:06
StoryEditor
Polacy stawiają na przemyślane zakupy. Tylko niewielki procent ulega impulsywności [ANALIZA]
Polacy stawiają na przemyślane zakupy. Tylko niewielki procent ulega impulsywności (fot. Pixabay)

Według najnowszego raportu Consumer Insights, opublikowanego przez AliExpress, 78 proc. Polaków podchodzi do zakupów w sposób strategiczny, dokładnie planując wydatki. To wynik znacznie wyższy niż średnia europejska wynosząca 69 proc. Tylko 20 proc. polskich konsumentów deklaruje, że w 2025 roku będzie kupować impulsywnie. Jakie nawyki jeszcze wyróżniają Polaków?

Jak wynika z raportu, aż 72 proc. Polaków planuje ograniczyć liczbę kupowanych produktów, stawiając na te o wyższej jakości. W Europie ten trend również zyskuje na popularno...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. luty 2025 11:44