25.11.2024 / 09:02
StoryEditor

Cyfrowi asystenci zmieniają pracę w handlu. Aplikacje B2E podbijają retail i gastronomię

Emil WaszkowskiEmil Waszkowski
98 proc. - taki odsetek załóg sklepów sieci Żabka, które na co dzień korzystają z Asystenta Żabki, potwierdza, że aplikacja ta przyczynia się do bardziej zorganizowanej, mniej stresującej pracy (fot. mat. prasowe)

W erze transformacji cyfrowej, gdy organizacje na całym świecie dążą do usprawnienia swoich operacji i spełniania coraz wyższych oczekiwań konsumentów, pojawia się potrzeba nowych, skutecznych rozwiązań. Jednym z nich są aplikacje B2E (business-to-employee), które stają się kluczowym elementem w zarządzaniu nowoczesnymi firmami.

Dwie trzecie konsumentów (66 proc.) twierdzi, że zła interakcja z działem obsługi klienta może zepsuć im dzień – wynika z badań przeprowadzonych przez Zendesk. Nic więc dziwnego...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 18:21
StoryEditor
Słodyczowe preferencje Polaków zależne od wieku. Kto kupuje wafle, batony, czekoladę, ciastka oraz chałwę i kto robi to na największym "spontanie"?
Osoby w wieku 45-65 lat najczęściej deklarują spożywanie ciastek i wafelków familijnych - wynika z badania IQS dla firmy Lotte Wedel (fot. Shutterstock)

Badania i obserwacje ekspertów dowodzą, że słodkie przyjemności łączą pokolenia. Jednak nawyki związane z sięganiem po produkty z konkretnych kategorii, ale też kryteria brane pod uwagę przy ich zakupie mocno różnią się w zależności od i wieku.

Z badania zrealizowanego przez IQS na zlecenie firmy Lotte Wedel wynika, że wśród najmłodszych konsumentów największą popularnością cieszą się batony i wafle impulsow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.04.2025 / 15:11
StoryEditor
Zupełnie nowy format sklepu IKEA w Bielsku-Białej. "Integracja dwóch światów"
W Bielsku Białej jeszcze w 2025 roku powstanie nowy format sklepu IKEA (fot. IKEA)

IKEA Retail Polska planuje otworzyć dwunasty sklep w Polsce. Tym razem nowy sklep IKEA powstanie w Bielsku-Białej i będzie to zupełnie inny formaty od dotychczasowych. Czy ma się wyróżniać IKEA w Bielsku-Białej?

Z artykułu dowiesz się: 

  • Gdzie i kiedy dokładnie powstanie sklep IKEA w Bielsku-Białej? 
  • Na czym polega nowy koncept sklepów IKEA?
  • Dlaczego kolejny punkt szwedzkiej sieci powstaje na Śląsku?

Nowy sklep IKEA w Bielsku-Białej

IKEA Retail Polska planuje otworzyć nową placówkę na Śląsk. Tym razem nowy sklep powstanie w Centrum Handlowym Gemini Park w Bielsku-Białej. Będzie to już dwunasty sklep IKEA w Polsce. Szwedzki koncern planuje otwarcie jeszcze w 2025 roku. 

Ikea zamierza tutaj stworzyć mniejszy powierzchniowo sklep, który będzie liczyć ok. 1500 mkw. powierzchni komercyjnej. W nim klienci będą mogli zobaczyć różne aranżacje z wykorzystaniem produktów IKEA. Klienci na miejscu będa mogli kupić około 1000 produktów szwedzkiej sieci. A pełny asortyment IKEA będzie można zamówić z dostawą do domu lub odbiorem w Punkcie Odbioru Zamówień IKEA w Bielsku-Białej przy ul. Piekarskiej 130.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. kwiecień 2025 03:12