23.10.2023 / 12:52
StoryEditor

Właściciele mniejszych firm z sektora handlowo-usługowego nie widzą sensu w cyfryzacji?

Prawie trzy czwarte małych i średnich przedsiębiorstw (ponad 73 proc.) z sektora handlowo-usługowego nie planuje cyfryzować żadnych obszarów w ciągu najbliższych miesięcy (fot. Thomas Lefebvre/Unsplash)
Prawie trzy czwarte małych i średnich przedsiębiorstw (ponad 73 proc.) z sektora handlowo-usługowego nie planuje cyfryzować żadnych obszarów w ciągu najbliższych miesięcy. Najczęściej deklarowaną przez przedsiębiorców przyczyną takiej decyzji jest to, że tego nie potrzebują (prawie 60 proc.) bądź ich biznes jest zbyt mały (27 proc.).

Z badania Fiserv Polska, właściciela marki PolCard from Fiserv, wynika, że tylko co czwarta przebadana przez nas firma planuje wdrażać rozwiązania związane z cyfryzacją w ciągu ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.03.2025 / 08:48
StoryEditor
Funkcja płatności Tap to Pay została udostępniona na iPhonie w Polsce i kilku innych krajach europejskich

Funkcja płatności zbliżeniowych Tap to Pay została udostępniona przez firmę Apple w Polsce, Bułgarii, Finlandii, Liechtensteinie, Portugalii, na Słowacji, w Słowenii, Szwajcarii i na Węgrzech. Sprzedawcy mogą używać iPhone’a do wygodnego i bezpiecznego przyjmowania płatności zbliżeniowych.

Jak zachwala Apple, dzięki współpracy z serwisami płatniczymi, deweloperami aplikacji i sieciami płatniczymi funkcja Tap to Pay na iPhonie ułatwia przedsiębiorstwom różnej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.03.2025 / 08:56
StoryEditor
Przychody restauracji zarządzanych przez Sfinks Polska poszły w góry. Prezes spółki, Sylwester Cacek, zapowiada kontynuację strategii
Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska wierzy, że przekształcenie restauracji własnych we franczyzowe przyczyni się do poprawy wyników spółki (fot. materiały prasowe)

Spółka Sfinks Polska, zarządzająca kilkoma sieciami restauracyjnymi, z których najliczniejsza jest sieć Sphinx, wypracowała w 2024 r. wg wstępnych wyników przychody ze sprzedaży w wysokości 74,3 mln zł. Przychody ze sprzedaży restauracyjnej były znacznie wyższe.

- Rok 2024 był kolejnym okresem wzrostu sprzedaży gastronomicznej w naszych sieciach. Restauracje działające pod naszymi szyldami (nie uwzględniając sieci pubów Piwiarnia - red....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. marzec 2025 11:18