18.11.2024 / 11:45
StoryEditor

Właściciel Lidla i Kauflandu buduje chmurę i pogłębia współpracę z Google. Pracownicy sieci przesiądą się na Google Workspace

Szef Google Sundar Pichai (z lewej) i prezes Grupy Schwarz Gerd Chrzanowski będą współpracować na rzecz zaawansowanego cyberbezpieczeństwa  

Grupa Schwarz, właściciel Lidla i Kauflandu, tworzy własną platformę chmurową. Teraz pojawiła się zaskakująca informacja, że główny element tego rozwiązania pochodzić będzie od Google. Do tej pory grupa handlowa chciała stworzyć własne rozwiązanie chmurowe, bez pomocy amerykańskiego dostawcy.

Partnerstwo obejmuje również współpracę w obszarze cyberbezpieczeństwa, a deklarowanym celem jest stworzenie solidnych podstaw dla bezpieczeństwa cyfrowego klientów rozwią...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2024 / 15:45
StoryEditor
Marek Wądołowski nowym prezesem zarządu spółki Polomarket. Czym się wcześniej zajmował?
Marek Wądołowski, nowy prezes zarządu spółki Polomarket (fot. materiały prasowe)

4 listopada decyzją rady nadzorczej spółki Polomarket na stanowisko prezesa zarządu został powołany Marek Wądołowski, doświadczony menedżer z wieloletnim dorobkiem zawodowym w sektorze handlu detalicznego.

Marek Wądołowski ma bogate doświadczenie menedżerskie, które zdobywał w między innymi w Tesco Polska oraz Tesco One Europe. Pracował tam od początku swojej kariery, czyli od 199...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2024 / 16:33
StoryEditor
Nowa szansa dla lokalnego biznesu. Czy lokalny e-commerce ma szansę zrewolucjonizowaćw polskim handel internetowy?
Czy lokalny e-commerce ma szansę zrewolucjonizowaćw polskim handel internetowy? (fot. fot. Rawpixel.com)

Coraz więcej Polaków wybiera zakupy online, ale w lokalnych sklepach. Trend lokalnego e-commerce rośnie w siłę, a dla wielu jest alternatywą, która pozwala zaoszczędzić czas, pieniądze i wesprzeć lokalne biznesy.

Polacy coraz częściej sięgają po rozwiązania, które łączą wygodę zakupów online z bliskością lokalnych punktów sprzedaży. Tak zwany lokalny e-commerce to rosnący trend, który zy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. listopad 2024 12:58