04.06.2024 / 21:28
StoryEditor

Rozwój generatywnej AI poprawi dopasowanie produktów i doświadczeń do preferencji klientów. Czy firmy potrafią wykorzystać jej możliwości?

Organizacje z wysokim poziomem wiedzy w zakresie generatywnej AI (sztucznej inteligencji) dwa razy częściej niż pozostałe deklarują, że wdrożenie przyniosło im duże korzyści w obszarach rozwoju produktów i usług oraz innowacyjności – wynika z drugiej edycji raportu firmy doradczej Deloitte „Deloitte’s State of Generative AI in the Enterprise”. Co więcej, ponad połowa badanych przedsiębiorstw skutecznie równoważy szybką adopcję generatywnej technologii z ograniczaniem potencjalnych ryzyk.

Z badania przeprowadzonego przez firmę Deloitte wśród niemal 2 tys. liderów biznesowych i technologicznych na świecie wynika, że wdrażanie generatywnej AI (GenAI) w organi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.01.2025 / 15:06
StoryEditor
Polacy stawiają na przemyślane zakupy. Tylko niewielki procent ulega impulsywności [ANALIZA]
Polacy stawiają na przemyślane zakupy. Tylko niewielki procent ulega impulsywności (fot. Pixabay)

Według najnowszego raportu Consumer Insights, opublikowanego przez AliExpress, 78 proc. Polaków podchodzi do zakupów w sposób strategiczny, dokładnie planując wydatki. To wynik znacznie wyższy niż średnia europejska wynosząca 69 proc. Tylko 20 proc. polskich konsumentów deklaruje, że w 2025 roku będzie kupować impulsywnie. Jakie nawyki jeszcze wyróżniają Polaków?

Jak wynika z raportu, aż 72 proc. Polaków planuje ograniczyć liczbę kupowanych produktów, stawiając na te o wyższej jakości. W Europie ten trend również zyskuje na popularno...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.01.2025 / 19:57
StoryEditor
Action szarżuje! Sieć dyskontów przemysłowych rośnie szybciej niż Dino i Biedronka

Sprzedaż netto sieci sklepów Action wzrosła w 2024 roku o 21,7 proc. do 13,8 mld euro i o 10,3 proc. w sprzedaży porównywalnej. Te dane po raz kolejny pokazują jakim fenomenem na rynku detalicznym są sieci dyskontów przemysłowych, takich jak: Pepco, KIK, Tedi, Dealz, a także - wspomniany - holenderski Action.

Action to dyskont niespożywczy, który co tydzień obsługuje ponad 18,7 milionów klientów w ponad 2918 sklepach, w 12 krajach Europy. Asortyment w sklepach sieci to ponad 6000 pro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 08:52