19.04.2016 / 17:19
StoryEditor

Prezes ZM Konarczak: Renesans sklepów mięsnych mamy już za sobą

()
Myślę, że okres dynamicznego rozwoju sieci sklepów mięsnych mamy już za sobą. Jednak własna sieć to wciąż dobry pomysł na budowanie sprzedaży dla tych małych i średnich firm mięsnych, które z różnych powodów nie są dobrymi partnerami dla sieci handlu nowoczesnego – powiedział Józef Konarczak, prezes Zakładów Mięsnych Konarczak, na Kongresie Mięsnym 2016.

Józef Konarczak zwrócił uwagę, że do sieci handlowych należy dziś prawie 80 proc. rynku. – Mimo wszystko nasza firma nadal rozwija własną sieć sklepów, bo podobnie jak ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.08.2024 / 10:04
StoryEditor
Upał pozwolił wywindować ceny napojów bezalkoholowych. To najbardziej drożejąca kategoria w lipcu br.
Napoje w sieci sklepów Carrefour (wiadomoscihandlowe.pl/MG)

Inflacja żywności nie odpuszcza. Badanie przeprowadzone na półkach sklepowych przez autorów raportu „Indeks cen w sklepach detalicznych” potwierdza dane Głównego Urzędu Statystycznego. Według UCE Research i Uniwersytetu WSB Merito w lipcu 2024 roku, w porównaniu do tego samego miesiąca poprzedniego roku ceny produktów spożywczych wzrosły o 3,9 proc. rdr., a najmocniej zdrożały napoje bezalkoholowe – o 15,6 proc.

Z 17 monitorowanych kategorii produktów dostępnych na sklepowych półkach, w lipcu br. aż 13 było droższych niż rok wcześniej. Najbardziej zdrożały napoje bezalkoholowe – o 15,6 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.08.2024 / 17:13
StoryEditor
Konsumenci powinni spodziewać się wzrostu dynamiki cen żywności [ANALITYCY]
Jakub Olipra, starszy ekonomista Credit Agricole Bank Polska (fot. mat. pras.)

Wzrost cen żywności i napojów bezalkoholowych przyspieszył, głównie z powodu podwyżek cen owoców i warzyw. W lipcu ceny owoców wzrosły o 5,4 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem, a warzyw o 2,1 proc. Sytuację pogorszyły wiosenne przymrozki i gradobicia. W kolejnych miesiącach ceny w żywności najprawdopodobniej nadal będą rosły – wskazuje Jakub Olipra, starszy ekonomista Credit Agricole Bank Polska.

Zgodnie z finalnymi danymi inflacja CPI w Polsce zwiększyła się w lipcu do 4,2 proc. r/r wobec 2,6 proc. w czerwcu, kształtując się zgodnie ze wstępnym szacunkiem GUS. Główną pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. sierpień 2024 20:51