26.02.2019 / 12:15
StoryEditor

Eksperci PwC: Branża mięsna musi stawić czoła potężnym wyzwaniom

Stoisko mięsne w sklepie Gama (fot. archiwum)
Konsumenci są niezwykle wyczuleni na przypadki zanieczyszczenia czy skażenia żywności, a nawet niezgodności w deklaracji źródeł jej pochodzenia. Branża mięsna, jako jedna z największych branż przemysłu spożywczego w Polsce pod względem wartości produkcji sprzedanej i zatrudnienia, musi stawić czoła wyzwaniom i wdrożyć efektywny system zarządzania ryzykiem kontrahenta, który zapewni, że współpraca zewnętrzna nie stanowi źródła zagrożeń dla ciągłości działania i wyników biznesu – przekonują eksperci firmy PwC.

Znaczenie skutecznego zarządzanie ryzykiem w łańcuchu dostaw jest szczególnie widoczne w sektorze spożywczym. Wynika to przede wszystkim ze złożoności systemu kooperacji na posz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.07.2024 / 14:31
StoryEditor
Kto zadba o to, by Polacy mieli co jeść i pić w razie wojny? Jest projekt ustawy, która to określa
Projekt ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej nakłada na samorządy obowiązek zatroszczenia się o magazyny, w których przechowywane będą zapasy żywności i wody dla lokalnej społeczności na siedem dni (fot. Shutterstock)
Projekt ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej ujrzał światło dzienne. Zakład on m.in. powstanie magazynów na zapasy żywności i wody w każdej gminie i powiecie w kraju. Jak duże zapasy tych produktów miałyby się w nich znaleźć?

Rządzący przedstawili projekt ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej, o której w ostatnim wywiadzie dla "Wiadomości Handlowych” wspominał generał Waldemar Skrz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.06.2024 / 10:33
StoryEditor
Aldi wprowadza do sklepów w Polsce własną markę coli. Będzie hit?
Sieć Aldi wprowadza do swoich polskich placówek napoje Cola River i Cola River Zero (fot. Bartek Kaszuba)
Sieć Aldi wprowadza do swoich polskich placówek napoje Cola River i Cola River Zero. Dla niewtajemniczonych – marka własna River jest obecna na rynku już ponad 50 lat. Mimo, że cieszy się ona niemal kultowym statusem w Niemczech, jak dotąd nie była dostępna w Polsce.

Cola River zadebiutowała na rynku w 1974 r. Wtedy jeszcze klienci kupowali ją w szklanej butelce. Natomiast w połowie lat 80 pojawiła się wersja w puszce, którą też spotkało kil...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 07:38