29.01.2020 / 08:20
StoryEditor

Żywność ekologiczna nie na polską kieszeń. Najczęściej kojarzy się z wysoką ceną

Warzywa i owoce (fot. Pixabay CC0)
Aż 68 proc. polskich konsumentów uważa, że produkty bio są zbyt drogie i niemal tyle samo kupuje takie produkty sporadycznie. Jednocześnie oferta eko i bio w sklepach dynamicznie rośnie.

O sprawie pisze „Rzeczpospolita”, powołując się na badania firmy IQS. Wynika z nich, że 67 proc. konsumentów sporadycznie kupuje produkty bio, 19 proc. robi to rzadko, a 14 wcal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.02.2025 / 09:05
StoryEditor
TOP10 wiadomości tygodnia: Carrefour, Market Roku 2025, Ikea, Intermarche, Żabka, Biedronka, ROP, SPAR
(fot. wiadomoscihandlowe.pl, mat. prasowe, Shutterstock)

Ten tydzień upływa m.in. pod znakiem Carrefoura - nie porozumiał się ze związkami zawodowymi w sprawie zwolnień grupowych, za to otworzył pierwszy sklep w nowym formacie. To też ważny tydzień dla Grupy Muszkieterów - która ruszyła z placówką nr 400. - oraz dla Żabki testującej nowe automaty do zbiórki opakowań. Dla nas szczególnym wydarzeniem jest start głosowania w plebiscycie Market Roku 2025.

1. Brak porozumienia związkowców z Carrefourem! Będzie pismo protestacyjne do Francji

Na niczym spełzły konsultacje centrali sieci Carrefour z OZ NSZZ "Solidarność‘" w Carr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.02.2025 / 18:15
StoryEditor
Markus Knopf, IBT: Wchodzimy do Dealz, Carrefour, Dino czy Kaufland. Wprowadziliśmy Dubai Chocolate
 Markus Knopf, prezes International Brands Trading (mat. prasowe)

Na początku br. IBT została oficjalnym dystrybutorem marki Mulino Bianco w Polsce. Spółka sfinalizowała też z Żabka Polska umowę na dystrybucję ciastek Ulker Smartt, produkowanych przez Pladis. Rozszerzenie portfolio to efekt korekty jej strategii, która w ciągu najbliższych lat ma pozwolić IBT na zwielokrotnienie przychodów.

W styczniu br. International Brands Trading została oficjalnym dystrybutorem w Polsce marki Mulino Bianco, należącej do koncernu Barilla Italy. Współpraca zakłada dystrybucję wł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 12:31