Główną osią komunikacji jest 4. sezon serialu „Superfoody na co dzień” z nowym prowadzącym Grzegorzem Zawieruchą, zwycięzcą programu MasterChef oraz kucharzem Dzień Dobry TVN. Podobnie jak w poprzednich sezonach, u boku prowadzącego pojawią się znani goście: Kinga Paruzel, Mateusz Zielonka, Agnieszka Cegielska oraz Hanna Stolińska.
Sezon składa się z około 10 minutowych odcinków, a za ich kreację odpowiada Don’t Panic Production Olga Kraszewska. W ciągu 2 miesięcy intensywnej kampanii, obie marki będą zachęcać do świadomego budowania zdrowych nawyków żywieniowych oraz pokazywać, że zdrowe odżywianie może być szybkie i proste, dzięki wykorzystywaniu na co dzień Superfoods oraz urządzeń Nutribullet.
Pierwszy odcinek, w którym wspólnie gotować będą Grzegorz i Kinga, pojawi się na kanale YouTube Purella – SUPERFOODY na co dzień, już 24 stycznia o godzinie 18:00. Kolejne odcinki będą publikowane co tydzień, a tymczasem warto zobaczyć zwiastun serialu:
Działania kampanijne będą opierać się przede wszystkim na platformie YouTube, udziale reklam typu display oraz kampanii płatnej w mediach społecznościowych. Za wsparcie mediowe odpowiada Dom Mediowy Mediaplus (Group One). Dodatkowe wsparcie będą stanowiły aktywności influencerskie i promocja ebook’a z kolekcją pysznych i prostych przepisów.
Ponadto, w e-sklepie Purella.pl, można już teraz zaopatrzyć się w zestaw, składający się z urządzenia Nutribullet oraz zapasu Superfoods, by wprowadzanie zdrowych nawyków do codziennej diety było jeszcze łatwiejsze!
Marki Purella Superfoods oraz Nutribullet niewątpliwie połączyła wspólna misja i chęć, by edukować, motywować i inspirować do codziennego oraz systematycznego dbania o siebie, a także do świadomego wyboru wartościowych i zdrowych produktów. Dlatego to dopiero początek wspólnych działań, jakie obie marki zaplanowały na ten rok!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Purella Superfoods zadebiutowała na rynku spożywczym w 2016 roku. W krótkim czasie stałą się jednym z liderów w branży zdrowej żywności impulsowej i superfoods. Będąc producentem, firma czuje się odpowiedzialna za przyszłość branży spożywczej. Z tego względu regularnie prowadzi kampanie edukacyjne, promujące zdrowy styl życia i zachęcające konsumentów do świadomych wyborów żywieniowych.
Nutribullet to marka nr 1 urządzeń blendujących w USA, która może pochwalić się ponad 80 milionami zadowolonych klientów na całym świecie. Urządzenia marki Nutribullet wyróżnia rewolucyjna technologia ekstrakcji składników odżywczych, minimalistyczny design oraz wysoka jakoś wykonania.