24.01.2022 / 15:22
StoryEditor

Współpraca partnerska między Purella Superfoods a Nutribullet nabiera rozpędu! Wystartowała kampania „Zdrowy Początek roku”.

Na zdjęciu: Michał Czerwiński, Prezes Purella oraz Jakub Gawroński, General Manager CEE De’Longhi. (fot. materiał partnera)
Początek roku to doskonały czas na wprowadzenie zmian w swoich nawykach żywieniowych. Czas na realizowanie postanowień oraz przykładanie większej wagi do tego, by zadbać o swoje zdrowie fizyczne i psychiczne. Zgodnie z tą ideą, marki Purella Superfoods oraz Nutribullet (De’Longhi Group) połączyły siły w komunikacji, czego owocem stała się, rozpoczęta właśnie, ogólnopolska kampania digitalowa „Zdrowy Początek Roku”. Jest to kolejny etap, ogłoszonej w listopadzie ubiegłego roku, współpracy partnerskiej między obiema markami.

Główną osią komunikacji jest 4. sezon serialu „Superfoody na co dzień” z nowym prowadzącym Grzegorzem Zawieruchą, zwycięzcą programu MasterChef oraz kucharzem Dzień Dobry TVN. Podobnie jak w poprzednich sezonach, u boku prowadzącego pojawią się znani goście: Kinga Paruzel, Mateusz Zielonka, Agnieszka Cegielska oraz Hanna Stolińska.

Sezon składa się z około 10 minutowych odcinków, a za ich kreację odpowiada Don’t Panic Production Olga Kraszewska. W ciągu 2 miesięcy intensywnej kampanii, obie marki będą zachęcać do świadomego budowania zdrowych nawyków żywieniowych oraz pokazywać, że zdrowe odżywianie może być szybkie i proste, dzięki wykorzystywaniu na co dzień Superfoods oraz urządzeń Nutribullet.

Pierwszy odcinek, w którym wspólnie gotować będą Grzegorz i Kinga, pojawi się na kanale YouTube Purella – SUPERFOODY na co dzień, już 24 stycznia o godzinie 18:00. Kolejne odcinki będą publikowane co tydzień, a tymczasem warto zobaczyć zwiastun serialu:

Działania kampanijne będą opierać się przede wszystkim na platformie YouTube, udziale reklam typu display oraz kampanii płatnej w mediach społecznościowych. Za wsparcie mediowe odpowiada Dom Mediowy Mediaplus (Group One). Dodatkowe wsparcie będą stanowiły aktywności influencerskie i promocja ebook’a z kolekcją pysznych i prostych przepisów.

Ponadto, w e-sklepie Purella.pl, można już teraz zaopatrzyć się w zestaw, składający się z urządzenia Nutribullet oraz zapasu Superfoods, by wprowadzanie zdrowych nawyków do codziennej diety było jeszcze łatwiejsze!

Marki Purella Superfoods oraz Nutribullet niewątpliwie połączyła wspólna misja i chęć, by edukować, motywować i inspirować do codziennego oraz systematycznego dbania o siebie, a także do świadomego wyboru wartościowych i zdrowych produktów. Dlatego to dopiero początek wspólnych działań, jakie obie marki zaplanowały na ten rok!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Purella Superfoods zadebiutowała na rynku spożywczym w 2016 roku. W krótkim czasie stałą się jednym z liderów w branży zdrowej żywności impulsowej i superfoods. Będąc producentem, firma czuje się odpowiedzialna za przyszłość branży spożywczej. Z tego względu regularnie prowadzi kampanie edukacyjne, promujące zdrowy styl życia i zachęcające konsumentów do świadomych wyborów żywieniowych.

Nutribullet to marka nr 1 urządzeń blendujących w USA, która może pochwalić się ponad 80 milionami zadowolonych klientów na całym świecie. Urządzenia marki Nutribullet wyróżnia rewolucyjna technologia ekstrakcji składników odżywczych, minimalistyczny design oraz wysoka jakoś wykonania.

22. listopad 2024 04:30