Założenie akcji jest bardzo proste:
- Klient kupuje cztery dowolne produkty Vitakraft (można mieszać produkty)
- Zdjęcie paragonu upload’uje na dedykowanej podstronie
- Wprowadza dane kontaktowe i bierze udział w akcji „Graj czwórką”
Firma Vitakraft zadbała o odpowiednią komunikację i promocję akcji:
- Dedykowane standy z komunikacją promocyjną
- Atrakcyjne nagrody
- Komunikacja na kanałach własnych (www, SM, partnerzy medialni)
- Materiały marketingowe (onepager, ulotki z QR kodami, dedykowana podstrona, posty FB + Instagram)
W ramach akcji zostały przygotowane 4 dedykowane display’e:
- Przysmaki pies
- Przysmaki kot
- Mix przysmaków psich oraz kocich
- Mix przysmaków oraz karm dla ptaków oraz gryzoni
W skład standów wchodzą topowe produkty produkowane w Centrali w Bremie, takie jak Treaties Minis, Cat Yums, Boony Bits, Menu Vital czy Kracker.
Wszystkie założenia dotyczące akcji promocyjnej znajdują się na dedykowanej stronie: www.vitakraft.pl/graj4