Co jednak szczególnie ważne dla kupujących, popularne przekąski mięsne dla psów zyskały także ulepszone receptury – bez żadnych sztucznych dodatków – oraz nową, wyróżniającą się na półce sklepowej identyfikację wizualną.
Naturalność, przejrzystość, prosty skład…
Na odświeżonych opakowaniach znajdziemy komunikaty odwołujące się do oczekiwanego przez świadomych klientów czystego składu produktu. Nakierowanie przekazu na transparentność znajduje swój wyraz również w dużym „okienku”, przez które kupujący może dokładnie zobaczyć, co znajduje się w środku opakowań.
Jednocześnie na etykiecie uwypuklono najważniejsze składniki produktów, tak aby wszyscy zainteresowani mogli je łatwo zauważyć i przeczytać. Co więcej, aby ułatwić właścicielom czworonogów wybór, poszczególne warianty przekąsek dla psów zostały oznaczone kolorami odpowiadającymi gatunkom mięs, z których zostały wytworzone.System jest prosty i intuicyjny. Czerwony kolor oznacza przekąski z wołowiny, ciemnoróżowy z szynki, zielony z królika, niebieski z jagnięciny, pomarańczowy z mięsa kaczego a żółty z kurczaka.
Bez zbędnych dodatków
Bogaty asortyment przekąsek dla psów marki Vitakraft łączy to, że niezależnie od wariantu, wyroby produkowane są bez zbędnych dodatków, takich jak np.: zboża, barwniki, sztuczne wzmacniacze smaku czy konserwanty. Nie znajdziemy w nich także cukru, soi, jaj ani zmielonych kości. Określone linie nie zawierają surowców na bazie mleka.
Czym zatem charakteryzują się różne warianty przekąsek? Jeśli chodzi o filety z kaczki czy kurczaka, to warto zauważyć, że te niskotłuszczowe przekąski są znakomite do zabawy w żucie bez względu na rasę psa.Dużym plusem jestto, że chudy filet z piersi jest lekkostrawny. Można go nabyć w wersji bez lub z kawałkami sera. Odpowiedzią na aktualne trendy konsumenckie jest również to, że produkty są dostępne nie tylko w opakowaniu o standardowej gramaturze, ale też w wariancie XXL.
Wysoka zawartość mięsa
Paski wołowiny, wieprzowiny, mięsa zajęczego lub jagnięciny cechują się naturalnym smakiem oraz bardzo wysoką zawartością mięsa. Tego typu przekąskami również można nagradzać i rozpieszczać pupila bez względu na jego rasę. Należy odnotować, że również w tej kategorii Vitakraft zapewnia klientom wyjątkowo atrakcyjny i szeroki wybór smakołyków.
Z kolei w przypadku Popular Bonas®, czyli patyczków do żucia dla psów, mamy do wyboru warianty z kurczaka, kaczki i jagnięciny. Ten bestseller to pozycja obowiązkowa na półce każdego sklepu odwiedzanego przez właścicieli czworonogów. Pałeczki do żucia i kości wapniowe w połączeniu z mięsem, dostępne również w wersji z kawałkami sera, to przekąska, która ucieszy każdego pupila.
Przekąski z dodatkiem ryby albo z warzywami
Gama przekąsek Vitakraftu obejmuje też bogate w białko, smaczne talarki, które świetnie sprawdzają się w podróży. Wygodne opakowanie łatwo mieści się w kieszeni i ułatwia nagradzanie psa podczas aktywności poza domem. Inną ciekawą opcją są
Carrot – chicken + veggie, z dodatkiem zdrowych warzyw, oraz Fancy fish duos, czyli perfekcyjne połącznie mięsa (kurczaka lub jagnięciny) i ryby.
Te ostatnie są oznaczone dodatkowo certyfikatami zrównoważonego rybołówstwa MSC i ASC. Oznacza to, że ryby pochodzą wyłącznie ze sprawdzonych, stabilnych, dobrze zarządzanych łowisk i spełniają kryteria zrównoważonego rozwoju środowiska i odpowiedzialności społecznej.
Vitakraft pomyślał o wszystkim
Firma przygotowała nowe, wygodne w użytkowaniu tacki do pakowania przekąsek na sklepowe półki, jak również nowe ekspozytory – komunikujące najważniejsze cechy odświeżonych linii produktowych w sposób przykuwający uwagę klientów placówek handlowych. W ten sposób każdy detalista, który sięgnie po nowości od Vitakraft ma możliwość atrakcyjnego zaprezentowania ich kupującym, co przełoży się na jeszcze lepszą sprzedaż.
W duchu zrównoważonego rozwoju
Zmiany w ofercie Vitakraft, firmy posiadającej wieloletnie doświadczenie w produkcji karmy dla zwierząt, nie ograniczają się tylko do wprowadzenia bardziej ekologicznych, zawierających mniej plastiku oraz nadających się do recyklingu opakowań. Warto jednak wspomnieć w tym kontekście, że opakowania zostały zaprojektowane w taki sposób, że zajmują teraz mniej miejsca w opakowaniach zbiorczych, co ma ogromne znaczenie podczas transportu i oznacza mniejsze emisje CO2.
Rzucającym się elementem w designie nowych opakowań produktów Vitakraft, są oznaczenia informujące klientów o silnym zaangażowaniu firmy w działania proekologiczne – takie jak symbol Ziemi i zielonych liści, czyli logo Vita®Planet.
Czym właściwie jest Vita®Planet? To program, w ramach którego firma angażuje się w szereg różnego rodzaju pozytywnych aktywności, w tym: ochronę środowiska naturalnego i klimatu, zapobieganie marnowaniu żywności, wspieranie walki z ubóstwem żywnościowym oraz podejmowanie działań na rzecz równouprawnienia. Program ma wiele wymiarów: społecznych, ekonomicznych i środowiskowych.