09.03.2022 / 12:40
StoryEditor

Unilever ogranicza operacje w Rosji, ale nie wstrzymuje produkcji i sprzedaży wewnątrz kraju

Unilever nie zostawi swoich rosyjskich konsumentów (Unilever)
Szef Unilevera, Alan Jope, ogłosił, że koncern ogranicza swoją działalność na rynku rosyjskim. Firma wskazuje expressis verbis na „brutalny i bezsensowny” akt agresji ze strony Rosji, jednak nie decyduje się na zawieszenie całkowite biznesu na tym rynku, choć "nie będzie czerpać profitów" z obecności w tym kraju.

„Nadal potępiamy wojnę na Ukrainie jako brutalny i bezsensowny akt rosyjskiego państwa” – zapewnia Alan Jope, CEO Unilevera w oświadczeniu.

„Nasze działania biznesowe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2025 / 14:46
StoryEditor
Marka Dr. Martens uruchamia w Warszawie pop-up shop i prezentuje dwa premierowe modele obuwia
Marka Dr. Martens uruchamia w Warszawie pop-up shop (Shutterstock)

Marka Dr. Martens po raz kolejny rusza z pop-upem. Sklep tymczasowy będzie funkcjonował od 17 kwietnia do 24 maja w samym sercu Warszawy, w Pasażu Wiecha. Prezentowane będą m.in. dwa premierowe modele – Buzz i Elphie.

Dr. Martens wykorzysta sklep tymczasowy m.in. do zaprezentowania najnowszej kolekcji obuwia i dodatków, w tym dwa premierowe modele – Buzz i Elphie – które mają wyróżniać się de...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 09:50
StoryEditor
Właściciel sieci sklepów 7-Eleven z mocnym spadkiem zysku. Wzrasta presja na przejęcie
Wzrasta presja na przejęcie sieci 7-Eleven. Zyski poszły mocno w dół (fot. 7-Eleven)

Japoński detalista Seven & i Holdings ma odnotować 24 proc. spadek kwartalnego zysku już jutro, ponieważ słabe wyniki jego działalności w zakresie sklepów typu convenience utrudniają mu obronę przed próbą przejęcia przez kanadyjską firmę Alimentation Couche-Tard.

Seven & i prawdopodobnie odnotuje zysk operacyjny w wysokości 94,45 miliarda jenów (639,52 miliona dolarów) za grudzień-luty, jak wynika ze średniej ośmiu szacunków analityków o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. kwiecień 2025 13:18