16.10.2019 / 14:47
StoryEditor

UNICEF: W ciągu trzech dekad liczba polskich dzieci z nadwagą wzrosła o 131 proc.

(fot. Pixabay CC0)
Nadwaga i otyłość coraz częściej dotykają dzieci. Wśród 41 krajów OECD i Unii Europejskiej, przebadanych przez UNICEF, tylko w Japonii odsetek dzieci i młodzieży w wieku 5-19 lat, cierpiących na nadwagę lub otyłość, nie przekracza 20 proc. W Polsce nie jest źle, ale problem systematycznie narasta.

Najgorsza sytuacja ma miejsce w USA, gdzie odsetek dzieci i młodzieży w wieku 5-19 lat, cierpiących na nadwagę, to 41,86 proc. Odsetek ten zwiększył się o blisko połowę od 1990 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2024 / 11:17
StoryEditor
Eurocash twierdzi, że ma koszty pod kontrolą. Priorytetem zwiększanie marży
Eurocash (fot. Shutterstock)

Grupa Eurocash opublikowała wyniki po trzecim kwartale. I chociaż otwarcie przyznaje, że trudno będzie zrealizować założone cele finansowe, zaznacza, że koszty nie wzrosły istotnie, a dług netto firmy się zmniejszył.

Wyniki Eurocashu, delikatnie mówiąc, nie zachwycają. Firma miała w trzecim kwartale niższy przychód niż przed rokiem, a zysk netto spadł z poziomu 43,3 mln zł do 14,8 mln zł. Hu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2024 / 12:00
StoryEditor
Tak wygląda pierwszy sklep malezyjskiej sieci Mr. DIY w Polsce. Zobacz zdjęcia! [GALERIA]
Mr. DIY w CH Platan w Zabrzu. To pierwszy sklep malezyjskiej sieci w Polsce

Pierwszy sklep malezyjskiej sieci Mr. DIY w Polsce został otwarty po cichu 15 listopada, a oficjalnie zacznie obsługiwać klientów w najbliższą sobotę 23 listopada. Zobacz, jak wygląda placówka handlowa operatora, który będzie walczył o klientów m.in. z Pepco, Action i Tedim.

Dyskont non-food, którego korzeniami był handel narzędziami, na swoją pierwszą lokalizację w Polsce wybrał lokal w centrum handlowym Platan w Zabrzu. Sklep ten został już...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2024 01:37