03.12.2024 / 17:00
StoryEditor

Największy duński producent słodyczy przenosi produkcję czekolady do Polski. Szykuje się potężna inwestycja

Duński koncern Toms Group będzie produkował w Polsce więcej czekolady, fot. Toms Group

Toms Group, lider duńskiego rynku słodyczy, zamierza zakończyć produkcję czekolady w zakładzie w Ballerup w Danii i przeniesie ją do fabryki w Nowej Soli, którą zamierza rozbudować. Kwatera główna producenta pozostanie w Ballerup.

Firma Toms Group pozostawi sobie w Danii tylko jeden zakład produkcyjny – fabrykę słodyczy Helseholmen, produkującą takie produkty jak lukrecja i żelki. Zlokalizowana w Nowej S...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.03.2025 / 12:32
StoryEditor
Pierwsza Biedronka na Słowacji - odwiedziliśmy ten sklep. Jest tu sporo ciekawostek [RELACJA]
Kasjerka pierwszej Biedronki na Słowacji czeka na pierwszych klientów (fot. Katarzyna Pierzchała)

1239 mkw., budynek wybudowany od podstaw, blisko 200 produktów marek własnych stworzonych pod słowackiego klienta - to tylko kilka wyróżników, którymi cechuje się pierwszy sklep Biedronki na Słowacji, który ruszył 5 marca w miejscowości Miloslavov. Byliśmy przy jego otwarciu.

Miloslavov to mała miejscowość na zachodzie Słowacji, niecałe 30 km od stolicy Bratysławy, blisko granicy z Austrią. Zamieszkuje ją niespełna 5 tys. osób. W okolicy jest jedynym...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.02.2025 / 13:40
StoryEditor
Sławomir Leszczyński, członek zarządu Makro Polska gościem Retail Trends 2025. Weźmie udział w debacie poświęconej strategiom asortymentowym
Sławomir Leszczyński, członek zarządu i dyrektor pionu handlowego Makro Polska panelistą na kongresie Retail Trends 2025 (mat. prasowe)

Sławomir Leszczyński, członek zarządu i dyrektor pionu handlowego Makro Polska, podzieli się swoimi obserwacjami na temat tego, jak zmieniające się potrzeby konsumentów i nowe technologie wpływają na ofertę sieci detalicznych. Debata z jego udziałem, poświęcona tym zagadnieniom, odbędzie się podczas kongresu Retail Trends 2025, na sali Consumer Trends.

Sławomir Leszczyński jest związany z Makro Polska od blisko 10 lat. Jego kariera w strukturach menedżerskich tej firmy, która prowadzi sieć hurtowni Makro Cash & Carry i ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10. marzec 2025 02:44