22.12.2016 / 12:22
StoryEditor

Tomasz Walkowiak, Intermarche: Rok 2016 był bardzo trudny dla marek własnych (wideo)

Tomasz Walkowiak, członek zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarche (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Kończy się rok, który był bardzo trudny dla rynku marek własnych i w czasie którego wiele sieci handlowych oraz producentów zostało zmuszonych do zmiany swojej polityki dotyczącej produktów private label - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Tomasz Walkowiak, członek zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarche.

Jak zauważa Walkowiak, udziały marki własnej w całkowitej sprzedaży w Polsce spadły w 2016 r. mniej więcej o 2 p.p. W przypadku samej sieci Intermarche, spadek był mniejszy i wy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.02.2025 / 12:27
StoryEditor
Igor Tikhonov, prezes Kompanii Piwowarskiej: Nie mamy Donalda Trumpa, rynek jest stabilny
Igor Tikhonov (fot. Kompania Piwowarska)

Zdaniem prezesa Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego “Browary Polskie” i jednocześnie szefa Kompanii Piwowarskiej Igora Tikhonova polski rynek piwa pozostaje stabilny, ale branża oczekuje od strony rządowej więcej przewidywalności.

Sprzedaż piwa w Polsce w zeszłym roku wolumenowo spadła o 1,7 proc., a wartościowo urosła nieznacznie - o 0,2 proc. Rynek stoi więc niemal w miejscu i nie generuje strat główn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.02.2025 / 11:17
StoryEditor
Nie róbcie tego! Podnoszenie cen w branży FMCG nie będzie napędzało wzrostu przychodów w 2025 r. [RAPORT]
(fot. Shutterstock)

Aż 80 proc. globalnych przedsiębiorstw z sektora FMCG zamierza w najbliższym roku skupić się na inwestycjach prowadzących do powstania nowych produktów lub usług - wynika z raportu Deloitte. Autorzy publikacji podkreślają, że innowacje, zwiększenie efektywności procesów oraz automatyzacja będą najważniejszymi trendami w tej branży w 2025 r.

Raport Deloitte "2025 Consumer Products Industry Outlook" stworzony został na podstawie analizy 100 największych pod względem wysokości przychodów globalnych firm z branży dóbr ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 23:24