10.04.2017 / 14:07
StoryEditor

Szef Nestle przeciwny radykalnemu cięciu kosztów

Nowy prezes zarządu Nestle SA Ulf Mark Schneider uważa, że wielu producentów żywności i napojów zbyt bardzo koncentruje się na cięciu kosztów i w ten sposób zmniejsza swoje perspektywy rozwoju. W ten sposób menedżer sprzeciwił się stanowisku powtarzanemu ostatnio jak mantra przez takie firmy jak Kraft Heinz Co. czy Anheuser-Busch InBev.

Doroczne Walne Zgromadzeni Akcjonariuszy Nestle odbyło się w Lozannie w czwartek, 6 kwietnia i było pierwszym, na którym występował nowy szef firmy. Schneider w swoim wystą...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2024 / 15:12
StoryEditor
Biedronka ogłosiła nowy konkurs. Co można wygrać?
Sieć Biedronka przygotowała konkurs ”Poleć z Biedronką do Paryża” (fot. Czajnikolandia/Shutterstock)
Sieć Biedronka przygotowała nowy konkurs – "Poleć z Biedronką do Paryża", w którym do wygrania jest tysiąc podwójnych zaproszeń na wyjazd do stolicy Francji. Zwycięzcy będą mieli okazję zwiedzić miasto, a także kibicować polskim parasportowcom podczas najważniejszej sportowej imprezy czterolecia.

Aby wziąć udział w konkursie Biedronki trzeba regularnie robić zakupy w Biedronce za minimum 69 złotych z kartą Moja Biedronka lub aplikacją Biedronka i zdobywać punkty....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.06.2024 / 10:07
StoryEditor
Studenac otwiera nowe centrum dystrybucyjne pod Zagrzebiem. Firma rozbudowuje możliwości logistyczne
Według chorwackich mediów Biedronka może przejąć sieć Studenac
Studenac, spółka z portfela funduszu Enterprise Investors uruchomi w przyszłym roku nowoczesne centrum dystrybucyjne niedaleko stolicy Chorwacji. Obiekt zwiększy wydajność i efektywność procesów logistycznych sieci, działającej w segmencie proximity. Nowe centrum pozwoli skrócić czas dostaw do sklepów oraz dodatkowo usprawni współpracę z dostawcami.

Nowe centrum dystrybucyjne o powierzchni około 36,5 tys. mkw. powstanie w miejscowości Velika Gorica, niedaleko Zagrzebia i docelowo znajdzie w nim zatrudnienie około 500 os...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 12:50