Badanie Perły Rynku FMCG to ogólnopolski, prestiżowy projekt branżowy, w którym detaliści wskazują najbardziej udane nowości spożywcze najlepiej wpisujące się w aktualne trendy, a tym samym mające największy potencjał sprzedażowy!
Marka HELIO to synonim jakości, tradycji, ale też innowacyjności. Produkty HELIO towarzyszą Polakom od lat, dostarczając im doskonałej jakości przekąski, które idealnie komponują się z wieczorem filmowym. Popularny Popcorn HELIO do mikrofalówki w nowym, kolorowym i przykuwającym opakowaniu zbiorczym typu trójpak dostępny jest w 2 bestsellerowych wariantach smakowych - solonym i maślanym. To doskonała przekąska do domowego kina, platform VOD, kibicowania, czy kinder party. Odpowiednio dobrane proporcje składników oraz łatwy i szybki sposób przygotowania w kuchence mikrofalowej sprawiają, że jest lubiany zarówno przez starszych, jak i młodszych.
Popcorn HELIO wyróżnia brak oleju palmowego! Dzięki temu popcorny HELIO są produktami partnerskimi projektu Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu „Nie jem palmowego – chronię orangutany”. Dzięki nowemu multi-opakowaniu w kartoniku, konsument otrzymuje popularną przekąskę w korzystniejszej cenie niż w przypadku opakowania jednostkowego.
Przyznana w tym roku nagroda dla polskiego potentata bakalii świadczy o niesłabnącym zaufaniu Klientów do marki HELIO i jej produktów, a także doskonałym wyczuciu rynkowych potrzeb przez HELIO, która już od ponad 30 lat wyznacza trendy na polskim rynku, proponując swoim Konsumentom najwyższej jakości bakaliowe przekąski i kulinarne specjały!