13.07.2021 / 14:49
StoryEditor

Sektor FMCG chce zatrudniać nowe osoby. Sami pracownicy niechętni do zmian

Branża FMCG chce zatrudniać pracowników (Shutterstock)
Aż 83 proc. firm z sektora FMCG zwiększyło zatrudnienie w czasie pandemii. Zatrudniano zwłaszcza w marketingu, sprzedaży oraz księgowości. Jednak sami pracownicy sektora FMCG niezbyt chętnie zmieniali pracę w pandemii.

Takie dane płyną z badania pt. „Zmiany w organizacjach spowodowane Covid-19”, które przeprowadziła firma HRK.

Branża FMCG stosunkowo dobrze przetrwała pandemiczny czas....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.11.2024 / 17:14
StoryEditor
Staropolanka chce wskoczyć na podium polskiego rynku wód butelkowanych. Producent inwestuje w wizerunek i promocję marki
Przedstawiciele marki Staropolanka i PZPN (fot. Pzpn)

Uzdrowiska Kłodzkie, właściciel marki Staropolanka, przedłużają umowę sponsorską z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Firma chce budować rozpoznawalność i wskoczyć na podium najlepiej sprzedających się wód w Polsce.

Staropolanka została „oficjalną wodą Reprezentacji Polski”. Marka wspiera nie tylko pierwszą kadrę narodową kobiet i mężczyzn, ale również reprezentację Polski mężczyzn do lat ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2024 / 11:54
StoryEditor
Żabka, Dino i Biedronka stoją za sukcesem chorwackiej sieci Studenac, która szykuje się do wejścia na polską giełdę. Jak to możliwe?
Zarząd i menadżerowie zarządzający Grupą Studenac z Chorwacji

Fakt, że za dużym sukcesem rynkowym chorwackiej sieci Studenac stoją polskie firmy jak Żabka, Dino, Biedronka/Jeronimo Martins Polska czy Polomarket może wydać się zaskakujący. Gdy jednak dodamy do tego zestawienia takie marki jak Konzum, Samsung, Tokić czy Deutsche Telekom, to sprawa staje się jeszcze bardziej intrygująca. Suma doświadczeń tych firm przełożyła się na fenomen Chorwackiej firmy Studenac (Studnia, Źródełko – red.), która zapowiada podbój bałkańskiego rynku detalicznego, a także debiut na warszawskiej i zagrzebskiej giełdzie.

To właśnie w takich firmach jak Biedronka, Żabka, Dino, Konzum, Polomarket, Samsung, Tokić, Deutsche Telekom, a także kilku innych swoje doświadczenie zawodowe zdobywali menad...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. listopad 2024 03:13