24.09.2018 / 12:27
StoryEditor

Warszawiacy mogą kupować mrożonki w e-sklepie IceFood

(fot. Pixabay CC0)
Włocławska Run Chłodnia rozwija e-sklep z mrożonkami IceFood.pl, który ma obsługiwać rynek warszawski. Zdaniem szefa serwisu Macieja Radziwiłła rynek dojrzał do handlu online produktami mrożonymi – informuje „Puls Biznesu”.

Zdaniem Radziwiłła mrożonki z dostawą do domu czy biura będą kolejną rewolucją w e-grocery. Stąd pomysł na e-sklep IceFood.pl, który ma obsługiwać klientów mieszkających w aglom...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.02.2025 / 15:15
StoryEditor
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej Sukcesji. Asortyment robi wrażenie!
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)fot. Konrad Kaszuba
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)fot. Konrad Kaszuba
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)fot. Konrad Kaszuba
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)fot. Konrad Kaszuba
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)

Wirtualny spacer po nowym dyskoncie przemysłowym Acez w łódzkiej Sukcesji. Niezwykle szeroki asortyment powoduje, że nowy koncept może stanąć od rywalizacji zarówno z Action czy Tedi, jak i z Pepco czy KiK.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.03.2025 / 18:14
StoryEditor
TikTok winnym braków matchy w Japonii? Wszystko przez popularny trend
Matcha (fot. Pixabay)

Eksport tradycyjnej japońskiej zielonej herbaty w zeszłym roku urósł aż o 25 proc. Zdaniem dziennikarz Bloomberga to efekt popularnego trendu na TikToku.

Wpisując na TikToku hashtag #Matcha znaleźć można niemal 1,5 miliona treści z przepisami i rytuałami parzenia tej tradycyjnej japońskiej herbaty, a także przepisów na Matcha lat...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. marzec 2025 19:21