23.08.2023 / 14:17
StoryEditor

RANKING 100 NAJCENNIEJSZYCH MAREK FMCG NA ŚWIECIE. Czy w zestawieniu są polskie brandy? Czyja marka jest najdroższa?

Najcenniejsze marki spożywcze na świecie to marki międzynarodowe (fot. Pixabay/ Jeremy Smith)
Największa marka spożywcza na świecie warta jest znacznie mniej niż najcenniejsza i najsilniejsza marka napojów bezalkoholowych, którą jest Coca-Cola. Choć jej wartość spadła o 5 proc., to i tak według firmy konsultingowej Brand Finance warta jest 33,5 mld dolarów. Przy tym najsilniejszy brand spożywczy o wartości 22,4 mld dolarów wypada nieco słabiej. Kto zajął pierwsze miejsca w rankingu Brand Finance Food & Drink 2023?

Po raz kolejny najcenniejszą marką spożywczą na świecie jest Nestle. Wartość marki wyceniono na  22,4 mld dolarów. Z nowego raportu firmy konsultingowej Brand Finance wynika, że...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.03.2025 / 09:00
StoryEditor
TAK dla recyklingu, NIE dla podatku ROP - branża rozlewnicza o koncepcji ROP
Branża rozlewnicza nie akceptuje koncepcji ROP, jaką forsuje Ministerstwo Klimatu (fot. Krajowa Izba Gospodarcza ”Przemysł Rozlewniczy”)

Branża rozlewnicza nie akceptuje nieuzasadnionego jej zdaniem wzrostu kosztów i cen produktów, zaproponowanych w koncepcji ROP przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska. Wydała oświadczenie w tej sprawie.

Branża rozlewnicza wydała komunikat, w którym przedstawiła swoje stanowisko w sprawie koncepcji ROP. Podaje w nim, że jest za recyklingiem, selektywną zbiórką i ochroną środowis...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.04.2025 / 17:26
StoryEditor
Remigiusz Czernecki, wiceprezes GK Specjał na Retail Trends 2025: SPAR może mieć w Polsce nawet tysiąc sklepów
Remigiusz Czernecki (po prawej), wiceprezes GK Specjał

Menedżer mówił podczas kongresu Retail Trends o planach Specjału wobec przejętej niedawno sieci SPAR. W planach jest dokończenie restrukturyzacji i dynamiczny rozwój.

Przypomnijmy, że marka SPAR nie miała do tej pory szczęścia do operatorów w Polsce. Jak pisał portal wh.pl najpierw licencję na na rozwój tego szyldu sklepów na krajowym rynku m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. kwiecień 2025 15:47