10.02.2022 / 16:40
StoryEditor

Upfield będzie partnerem Alternative Foods London Ltd, producenta roślinnych zamienników jaj

Upfield będzie partnerem Alternative Foods London Ltd, producenta roślinnych zamienników jaj (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Upfield, producent żywności pochodzenia roślinnego, w tym zamienników dla masła, mixów tłuszczowych do smarowania, śmietan i serów, ogłasza strategiczne partnerstwo z Alternative Foods London Ltd, brytyjskim producentem zamienników jaj i czołową wegańską firmą piekarniczą, działającą pod marką OGGS. Partnerstwo obejmuje przejęcie przez Upfield mniejszościowego pakietu udziałów w Alternative Foods.

Firma Alternative Foods rozpoczęła działalność w 2019 roku, oferując szereg produktów piekarniczych i płynnych zamienników jaj, w tym Scrambled OGGS i OGGS Aquafaba, opatento...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.10.2024 / 11:18
StoryEditor
Liczy się Handel: Convenience, czyli bliskość, która daje przewagę [WIDEO]
Bogdan Łukasik (z lewej) i Damian Rybak (z prawej) (fot. Wiadomości Handlowe)

Kanał convenience w Polsce definiowany jest przez Żabkę. Jakie zmiany go czekają i w jaki sposób będzie zdobywał pozycję rynkową? Rozmawiali o tym goście programu Liczy się Handel.

Gośćmi odcinka byli Damian Rybak, dyrektor ds. rozwoju i wsparcia franczyzobiorców Żabka Polska oraz Bogdan Łukasik, prezes firmy Modern-Expo.

Goście rozmawiali m.in. o t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2024 / 12:14
StoryEditor
Pierwszy banknot z wizerunkiem kobiety kiełbasą wyborczą Adama Glapińskiego. Prezes NBP wycofuje się z obietnicy
Adam Glapiński, kandydując na drugą kadencję w fotelu prezesa NBP zapowiadał, że wprowadzi do obiekgu banknot o nominale 1000 zł, który będzie pierwszym sygnowanym wizerunkiem kobiety (fot. NBP, za: YouTube)

W 2021 r. Adam Glapiński zapowiadał wprowadzenie do obrotu banknotu o nominale 1000 zł, na którym – w przeciwieństwie do wszystkich dotychczasowych – miał widnieć wizerunek kobiety, a nie mężczyzny. Co dziś zostało z tamtej deklaracji?

"Jeśli powierzone mi będzie pełnienie zaszczytnej funkcji prezesa NBP na kolejną kadencję, będę proponował wprowadzenie do obiegu banknotu o nominale tysiąca złotych. To będzie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 06:32