16.07.2021 / 09:29
StoryEditor

Trend prozdrowotny nasila się wiosną i latem. Zwiększa się sprzedaż produktów fit i wege

Co roku w sezonie wiosenno-letnim rośnie zainteresowanie produktami wege, z mniejszą ilością cukru, bez glutenu i tłuszczu (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Od marca do czerwca zwiększa się popularność produktów bez cukru (+24 proc. r/r), bez tłuszczu (+35 r/r) czy zamienników mięsa (+32 proc. r/r) – wynika z danych firmy Listonic. Im bliżej lata i wakacyjnych urlopów, tym częściej konsumenci komponują swoje listy zakupowe w zgodzie z założeniami popularnych diet.

Rosnąca świadomość ekologiczna i propagowanie wiedzy dotyczącej nietolerancji żywieniowych sprawiły, że Polacy z roku na rok uważniej podchodzą do analizy koszyka zakupowego. Co...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.03.2025 / 08:54
StoryEditor
Nowoczesna i samoobsługowa. Intermarché otwiera nową stację paliw w koncepcie "light". To piąty tego typu obiekt sieci w Polsce
Nowa stacja paliw Intermarché w Środzie Śląskiej (fot. Materiały Prasowe)

Sieć Intermarché uruchomiła nową stację paliw w formule "light". Obiekt mieści w Środzie Śląskiej i jest piątą w pełni zautomatyzowaną placówką działającą pod szyldem franczyzowej marki w Polsce. Punktem zarządzają Aleksandra i Mariusz Krejowie. Lokalni przedsiębiorcy prowadzą także pobliski supermarket Bricomarché.

Grupa Muszkieterów kontynuuje dynamiczny rozwój w ramach szyldów Intermarché oraz Bricomarché. 21 marca 2025 roku firma otworzyła nową stację paliw. Placówka mieszcząca ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.03.2025 / 17:30
StoryEditor
Sieć Studenac zainwestuje ponad 10 mln euro w nowe centrum dystrybucyjne
Dragan Baškarad, członek zarządu i dyrektor ds. operacyjnych Studenac

Studenac, chorwacka sieć sklepów spożywczych, zainwestuje w tym roku ponad 10 milionów euro w wyposażenie nowego centrum dystrybucyjnego budowanego w Velikiej Goricy, niedaleko Zagrzebia. Obiekt o powierzchni 36 000 mkw. zostanie oddany do użytku we wrześniu tego roku, zapewni ponad 400 miejsc pracy i umożliwi wysyłkę każdego dnia ponad 2400 palet z produktami do sklepów Studenac w całym regionie.

W wyniku dynamicznego rozwoju organicznego oraz dziesięciu znaczącym akwizycjom zrealizowanym w ciągu ostatnich sześciu lat, Studenac stał się największą pod względem liczby...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 10:58