Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

01.10.2022 / 12:59
StoryEditor

Pernod Ricard tworzy nową jednostkę biznesową. Zajmie się bezpośrednią dystrybucją produktów

Pernod Ricard (shutterstock.com)
W ramach strategii Transform & Accelerate opartej na „Platformie Conviviality”, Pernod Ricard ogłosił utworzenie nowej jednostki biznesowej. Celem jest skalowanie i rozszerzanie geograficzne istniejących przedsiębiorstw B2B skierowanych bezpośrednio do konsumentów, a także pionierskie wprowadzanie nowych innowacyjnych usług i produktów w celu zaspokojenia i przewidywania zapotrzebowania konsumentów, aby zapewnić wyjątkowe doświadczenia zakupowe.

2 listopada 2022 r. Pernod Ricard połączy The Whisky Exchange, Drinks & Co i Bodeboca w ramach nowej jednostki, aby przyspieszyć znaczny postęp poczyniony w ostatnich lat...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 09:27
StoryEditor
Grupa modowa Kappahl udostępniła wybrane produkty ze swojego portfolio na platformie e-commerce Zalando
Grupa modowa Kappahl rozszerza współpracę z Zalando (mat. prasowe)

Jak podaje spółka, celem nawiązanej tuż przed końcem minionego roku, a rozszerzonej obecnie współpracy jest dotarcie do nowych odbiorców i zaprezentowanie im marek Kappahl oraz Newbie. Obecnie produkty Grupy Kappahl dostępne są już na ośmiu rynkach europejskich Zalando, w tym również w Polsce.

Zalando to największa i najbardziej prestiżowa platforma modowa online w Europie, obsługująca ponad 50 milionów klientów i oferująca tysiące renomowanych marek. Współpraca z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2025 / 14:07
StoryEditor
Foodex rzuca wyzwanie Żabce. Ukraińcy otwierają pierwszy sklep w formacie convenience i zapowiadają budowę ogólnopolskiej sieci handlowej [NASZ NEWS]
Sklep sieci Foodex Express w Łodzi (fot. wiadomoscihandlowe.pl/KK)

Foodex24, należący do ukraińskiej sieci Best Market, uruchomił pierwszą placówkę handlową w nowym formacie i z komunikacją dedykowaną polskiemu klientowi. Foodex Express - bo tak nazywa się nowy koncept - ruszył w Łodzi i jest nowoczesnym sklepem convenience. Zobacz, jak wygląda ta placówka.

- Foodex Express to nowoczesny corner shop, stworzony z myślą o osobach żyjących dynamicznie, które szukają wygodnych i szybkich rozwiązań zakupowych. Nasz sklep przy Piotrko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. kwiecień 2025 14:27