Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

20.04.2022 / 13:55
StoryEditor

Palikot i Wojewódzki wybierają się na giełdę z Manufakturą Piwa Wódki i Wina

Janusz Palikot i Kuba Wojewódzki będą handlować alkoholem i napojami z dodatkiem konopi (materiały prasowe)
Manufaktura Piwa Wódki i Wina wystartowała z ofertą publiczną Akcji serii K. Spółka, której prezesem jest Janusz Palikot, a współudziałowcem Kuba Wojewódzki, zakłada, że wpływy z rozpoczynanej oferty wyniosą blisko 11 mln zł. Zapisy na akcje będą przyjmowane od 26 kwietnia do 10 maja br. Po zakończeniu oferty spółka będzie ubiegać się o wprowadzenie swoich akcji do obrotu na rynku NewConnect.

Manufaktura Piwa Wódki i Wina oferuje do 203.371 akcji nowej emisji serii K. Cena emisyjna oferowanych papierów została ustalona na poziomie 54 zł. Docelowo akcje serii K sta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.02.2025 / 21:32
StoryEditor
BIEDRONKA WPROWADZA DUBAJSKI PRZYSMAK. To nie jedyny pistacjowy produkt w ofercie sieci dyskontów
Kadr ze spotu Biedronki (źródło: Jeronimo Martins Polska)

Biedronka chce wykorzystać popularność słodyczy opartych na kremie pistacjowycm i wprowadza do wybranych sklepów ciasto fantazja dubajska. Przypomnijmy, że w ostatnich tygodniach słynna czekolada dubajska pojawiła się na półkach placówek Lidl i Carrefour w Polsce. Moda na pistacjowe specjały widać w polskich sklepach coraz mocniej.

Moda na pistacjową czekoladę z Dubaju zaczęła się od viralowych postów na TikToku i Instagramie. Oryginalna czekolada powstała w 2021 roku za sprawą Fix Dessert Chocolatier w Du...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.02.2025 / 13:10
StoryEditor
Ile Polacy wydadzą na tegoroczne Walentynki? Większość twierdzi, że liczy się pamięć, a nie wartość produktu
Ile Polacy wydają na Walentynki? (fot. Envato Elements)

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez PayPo, aż 74 proc. Polaków określa siebie mianem romantyków, a 63 proc. planuje spędzić Walentynki z ukochaną osobą. Średnio na prezenty walentynkowe przeznaczymy do 200 zł, choć nie zabraknie zarówno skromniejszych i droższych upominków.

Z najnowszego badania PayPo, firmy działającej w sektorze BNPL (ang. buy now, pay later) wynika także, że 27 proc. ankietowanych nie planuje celebrowania 14 lutego, a 11 proc. w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. luty 2025 21:13