Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

18.05.2023 / 08:23
StoryEditor

Kraków zamyka nocne sklepy z alkoholem. Jest decyzja rady miasta ws. nocnej prohibicji. W jakich godzinach?

Nocna prohibicja w Krakowie znów będzie obowiązywać (Shutterstock)
Radni z Krakowa zdecydowali o wprowadzeniu w całym mieście tzw. nocnej prohibicji. Zakaz sprzedaży alkoholu będzie obowiązywał od północy do 5.30 rano i nie obejmie barów oraz restauracji.

To efekt konsultacji społecznych, które pokazały, że 55 proc. mieszkańców miasta chce wprowadzenia nocnej prohibicji. Domagali się tego zwłaszcza mieszkańcy Starego Miasta. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.03.2025 / 15:26
StoryEditor
Jaki prezent na Dzień Kobiet? Kwiaty wcale nie są najbardziej wyczekiwanym podarunkiem...
Dzień Kobiet obchodzony jest co roku 8 marca (fot. Shutterstock)

86 proc. pań chce otrzymać prezent na Dzień Kobiet - wynika z badania zrealizowanego na zlecenie Empiku, wśród klientek tej sieci. Sprawdź, jakie podarunki znalazły się na szczycie najbardziej wyczekiwanych prezentów.

Okazuje się, że najbardziej wyczekiwanym prezentem na Dzień Kobiet jest książka - wskazało ją 48 proc. respondentek. Na drugim miejscu znalazły się kwiaty (41 proc.). P...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.02.2025 / 19:16
StoryEditor
Marki odzieżowe w percepcji Polaków. Które brandy są najbardziej rozpoznawalne i które konsumenci błędnie uważają za polskie?
Firma Kondo & Partners Consulting zbadała które polskie marki odzieżowe są najlepiej rozpoznawalne (fot. Shutterstock) 

Dwie z wieloletnimi tradycjami i trzy całkiem młode - takie brandy znalazły się w TOP 5 najlepiej rozpoznawalnych polskich marek odzieżowych. To samo badanie ujawniło również, że Polacy nie do końca znają pochodzenie brandów z branży fashion i odzieżowych brandów i części z nich omyłkowo przypisują polski rodowód.

Firma Kondo & Partners Consulting przeprowadziła badanie, którego celem było poznanie percepcji marek odzieżowych wśród konsumentów. Jego wyniki pozwoliły wyłonić najlepiej rozp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. marzec 2025 12:50