Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

27.09.2023 / 10:43
StoryEditor

Jaka będzie jesień na rynku alkoholi? Ekspert wskazuje trendy

Klientka oglądająca wino (fot. Shutterstock)
Jesień to zdecydowany wzrost popularności alkoholi mocnych, ale po które konkretnie kategorie konsumenci chętniej sięgnął w nadchodzących tygodniach? O trendach mówi Jakub Gromek, dyrektor generalny Mazurskiej Manufaktury S.A., producenta rzemieślniczych alkoholi mocnych.

W okresie jesienno-zimowym alkohol zaczyna pełnić nieco inną funkcję niż latem. Zamiast orzeźwienia ma on raczej rozgrzewać. W tym czasie rośnie więc naturalnie zainteresowanie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.11.2024 / 10:39
StoryEditor
Ministerstwo Zdrowia pracuje nad zakazem jednorazowych i aromatyzowanych e-papierosów, znamy coraz więcej szczegółów
Zakaz sprzedaży i dostarczania jednorazowych e-papierosów przyjęto właśnie w Wielkiej Brytanii, wejdzie on w życie 1 czerwca 2025 r. Nad podobnymi przepisami pracują też m.in. Niemcy i Francja. fot. Yarrrrrbright

Jak zapowiedział pod koniec października podczas sejmowej komisji zdrowia wiceminister Wojciech Konieczny, jest już gotowy projekt zakazu e-papierosów jednorazowych, określany jako “radykalny i daleko idący”. Teraz Konieczny podał więcej szczegółów, dotyczących planowanych zmian.

Projekt resortu zdrowia zakłada eliminację z rynku wszelkich e-papierosów aromatyzowanych, bez względu na ich formę. Wiceminister w swojej odpowiedzi na interpelację posłanki Ma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.11.2024 / 15:03
StoryEditor
Lidl Polska chwali się lepszymi wynikami od Biedronki. Firma wbija szpilę w głównego rywala
Lidl pokazał swój wynik LfL za miniony kwartał (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Polski oddział sieci Lidl pochwalił się, że jego obroty porównywalne LfL w trzecim kwartale 2024 r. wzrosły bardziej niż w przypadku "największej konkurencji", czyli Biedronki. Drugi co do wielkości operator dyskontów na naszym rynku podał szczegółowe dane.

"W czwartym kwartale 2023 roku oraz pierwszym, drugim i trzecim kwartale 2024 roku obroty Lidl Polska rozwijają się znacznie szybciej niż obroty głównego konkurenta. W trzecim k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. listopad 2024 12:14