09.06.2023 / 10:30
StoryEditor

Producent oleju Kujawskiego szykuje dużą niespodziankę. Ten projekt może zmienić układ sił na rynku oleju i zbóż

Koniec marki korporacyjnej ZT ”Kruszwica” SA (Shutterstock)
Firma Viterra rozpoczęła rozmowy o połączeniu z koncernem Bunge. Viterra to jeden z czołowych globalnych podmiotów handlujących zbożem, jest on częścią Glencore, szwajcarskiego koncernu dostarczającego surowce mineralne i rolne. Ta fuzja może zmienić układ sił na globalnym rynku zbóż i olejów, a tym samym przełożyć się na ceny produktów.

Jak informuje agronomist.pl za agencjami Bloomberg i Reuters, obecnie handel ziarnem i innym towarami rolnymi skupia się w tzw. grupie firm ABCD - Archer Daniels ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.06.2024 / 11:24
StoryEditor
40 proc. użytkowników platformy Vinted w Polsce ma garderobę składającą się głównie z rzeczy używanych
40 proc. użytkowników platformy Vinted w Polsce ma garderobę składającą się głównie z rzeczy używanych (fot. Shutterstock)
Prawie dwie trzecie (65 proc.) użytkowników Vinted twierdzi, że co najmniej jedna czwarta elementów ich garderoby to rzeczy używane. Większość (65 proc.) kupujących na Vinted twierdzi, że woli kupować mniej, ale droższych i trwalszych rzeczy, niż większe ilości tańszych. Ponad jedna trzecia (36 proc.) użytkowników Vinted zwykle lepiej dba o swoje ubrania, ponieważ wie, że później może je odsprzedać.

Vinted, platforma C2C odzieży używanej, zmienia garderoby na całym kontynencie. Według najnowszego Vinted Impact Report, rzeczy używane zaczynają stanowić podstawową częścią nas...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.06.2024 / 12:46
StoryEditor
E-sklep sieci Agata Meble padł ofiarą ataku hakerskiego. Co powinni zrobić zarejestrowani użytkownicy?
Spółka Agata, właściciel sieci sklepów Agata Meble oraz internetowego sklepu agatameble.pl, opublikowała oświadczenie, w którym informuje o ataku przeprowadzonym przez hakerów. Trwa weryfikacja, czy nieuprawniony podmiot uzyskał dostęp do danych osobowych zarejestrowanych użytkowników. Co powinny zrobić osoby, których dane mogły zostać wykradzione?

Na skutek ataku hakerskiego system informatyczny firmy Agata przez pewien czas nie działał poprawnie. Jak czytamy w komunikacie, obecnie system działa prawidłowo i możliwe jest ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 03:22