02.12.2021 / 16:05
StoryEditor

Wawel wchodzi w kategorię rogalików i rzuca wyzwanie firmie Chipita

Sezonowość odwrotna do kategorii czekolady skłoniła firmę Wawel do wejścia w kategorią croissantów (shutterstock.com)
Nowością marki Wawel jest croissant z nadzieniem kakaowym. Czym ten produkt będzie walczył z propozycjami konkurencji i dlaczego w ogóle został wprowadzony na rynek? 

W portfolio firmy Wawel dominują wyroby czekoladowe, co powoduje, że jej działalność cechuje wyraźna sezonowość. Wejście w kategorię croissantów stanowi próbę jej przełamania. –...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2024 / 13:37
StoryEditor
Prostota odżywiania. Czego konsumenci oczekują od producentów żywności?
Czego konsumenci oczekują od producentów żywności? (fot. Pexels)

W dzisiejszym dynamicznym świecie konsumenci poszukują prostych, a jednocześnie skutecznych rozwiązań w zakresie odżywiania. Trend ”fundamentally nutritious” to odpowiedź na te potrzeby – odchodzimy od skomplikowanych diet na rzecz skoncentrowania się na podstawowych składnikach odżywczych, które wspierają zdrowie i dobre samopoczucie. Według ekspertów firmy Mintel, w 2025 roku marki będą musiały dostosować swoje strategie, upraszczając komunikaty i dostarczając konsumentom tego, czego naprawdę potrzebują – białka, błonnika, witamin i minerałów.

Jeszcze kilka lat temu dieta była utożsamiana z ograniczeniami – popularne były rygorystyczne plany żywieniowe, eliminujące różne grupy produktów. Jednak, jak wynika z raportu ”...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2024 / 16:40
StoryEditor
VRG na rozdrożu. Czy długoterminowy potencjał przeważy nad krótkoterminowymi wyzwaniami? [PROGNOZA]
Sklep Vistula, jednej z marek VRG (fot. mat. pras.)

VRG – według prognoz Domu Maklerskiego Banku Ochrony Środowiska – może zwiększyć swoją wartość, choć bieżące warunki rynkowe i krótkoterminowe przeszkody wpływają na obecne wyniki. Analitycy DM BOŚ podtrzymują 12-miesięczną wycenę VRG na poziomie czterech zł za akcję oraz długoterminową rekomendację „Kupuj”, jednocześnie zachowując krótkoterminową rekomendację „Neutralnie”.

VRG może – zgodnie z analizą DM BOŚ – w III kwartale 2024 r. wykazać wyniki niższe niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Pezewidywany zysk netto eksperci określają na 76,6 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. listopad 2024 06:17