Według bakaliowego eksperta HELIO najlepszą receptą, by żyć dziś lepiej = zdrowiej, zwłaszcza w obliczu trwającej pandemii COVID-19, jest odpowiednia dieta, pełna cennych witamin, mikro i makroelementów, które znajdziemy w bakaliach HELIO Natura. Co więcej HELIO wspiera pro bono inicjatywy promujące zdrowy styl życia znacznie szerzej niż wyłącznie zdrowa dieta. Jak podkreślają dietetycy współpracujący z marką HELIO, niezwykle ważna dla naszego zdrowia jest także codzienna aktywność fizyczna oraz regularna profilaktyka. Dlatego firma HELIO bardzo chętnie angażuje się w różnorodne kampanie społeczne, sponsorując m.in. tegoroczne sportowe półkolonie dla najmłodszych, by zadbać o zdrową kondycję dzieci po długim okresie izolacji społecznej i nauki zdalnej. Z kolei w ramach kampanii „Piękna bo zdrowa”, HELIO jako partner tej szczególnej akcji- zachęcał Polki do wykonywania profilaktycznych badań.
Firma HELIO systematycznie angażuje się nie tylko w kampanie społeczne, ale też w akcje charytatywne. Od kilku już lat, zdrowa marka bakalii HELIO regularnie wspiera podopiecznych placówek opiekuńczo- wychowawczych jako partner cyklicznych imprez sportowych, organizowanych przez Stowarzyszenie „Nadzieja na Mundial”. HELIO pomaga w ten sposób spełniać sportowe marzenia, kibicując i zagrzewając młodych piłkarzy podczas rozgrywanych turniejów Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej… a także przygotowując dla dzielnych zawodników bakaliowe niespodzianki. Ponadto, HELIO zawsze bardzo chętnie wspiera także różne świąteczne akcje charytatywne organizowane dla dzieci z domów dziecka, jak np. „Gwiazdka pełna magii”, podczas której HELIO jako partner warsztatów kulinarnych, wspólnie z młodymi kucharzami z programu Master Chef Junior, przygotowywał świąteczne potrawy z produktami HELIO oraz wspomagał Świętego Mikołaja w obdarowywaniu dzieci pysznymi prezentami ;-).
Polski potentat bakalii i mas do ciast z HELIO od lat z wielkim zaangażowaniem dokłada wszelkich starań, by jak najlepiej realizować idee społecznej odpowiedzialności biznesu… także w obliczu trwającej pandemii COVID-19. W ramach ogólnopolskiej akcji pomagania Medykom, którzy znaleźli się na pierwszej linii frontu walki z koronawirusem, firma HELIO przyłączyła się do spontanicznej inicjatywy społecznej i przekazała bakalie przekąskowe dla personelu medycznego Centralnego Szpitala Klinicznego UM oraz Szpitala dziecięcego w Łodzi. W ten sposób, marka HELIO mogła, choć w niewielkim stopniu, dodać otuchy lekarzom, pielęgniarkom i ratownikom medycznym, którzy z narażeniem życia niosą pomoc potrzebującym.
Jako bakaliowy ekspert zaangażowany społecznie, firma HELIO nie tylko propaguje na co dzień zasady zdrowego żywienia oraz wspiera różne akcje promocyjno- edukacyjne, ale też… dba o środowisko naturalne. Od 2018 roku, firma prowadzi własną plantację doświadczalną orzecha włoskiego w różnych odmianach, by przyczynić się do zwiększenia wydajności jego upraw. Ponadto, nowoczesny zakład produkcyjno- magazynowy HELIO korzysta na co dzień z odnawialnych źródeł energii, m.in. pochodzącej z własnej farmy fotowoltaicznej. Z kolei, dzięki konsekwentnie realizowanej proekologicznej polityce i eliminowaniu oleju palmowego ze swoich produktów, polski producent mas do ciast i popcornów HELIO dołączył do akcji „Nie jem palmowego – chronię orangutany”, by podnosić naszą świadomość w zakresie zagrożenia, jakie niesie za sobą produkcja oleju palmowego m.in. dla lasów deszczowych. W ten sposób, wspólnie z naukowcami z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, firma HELIO zachęca dziś nas - konsumentów do wspólnego dbania o zdrowie oraz bezpieczeństwo naszego ekosystemu dla przyszłych pokoleń, co jest niezwykle istotne zwłaszcza w obliczu narastającego kryzysu ekologicznego na świecie.