16.10.2023 / 14:56
StoryEditor

TOP20 - lista najpopularniejszych marek spożywczych w Europie. Gdzie podziało się Oreo?

Kantar wskazał najczęściej wybierane marki spożywcze w Europie (fot. Shutterstock)
Kantar wskazał najczęściej wybierane marki spożywcze w Europie. Zestawienie bazuje na analizie punktów zasięgu konsumenckiego, penetracji rynku i częstotliwości zakupów. Liderem rynku okazała się marka Kinder. Drugie miejsce w rankingu zajął Knorr a trzecie Dr. Oetker.

Zgodnie z danymi zawartymi w raporcie Brand Footprint firmy Kantar za 2022 r. najsilniejsza na europejskim rynku żywności jest marka Kinder należąca do Grupy Ferrero.

Kole...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.03.2025 / 14:15
StoryEditor
Viktor Orban uderza w sieci handlowe! Węgry wprowadzają limity marży zysku na 30 podstawowych produktach spożywczych
Węgierski premier Viktor Orban (fot. Alessia Pierdomenico/Shutterstock)

Mleko, mięso, jaja, olej kuchenny, cukier i mąka - to niektóre spośród 30 artykułów spożywczych, w przypadku których węgierski rząd zdecydował się na ograniczenie marży zysku do maksymalnie 10 proc. Pomysłodawcy twierdzą, że ruch ten przełoży się na ok. 10-procentowy spadek średnich cen.

Nowe regulacje na Węgrzech weszły w życie 17 marca. Obowiązywać będą do 31 maja, choć mogą zostać przedłużone, jeśli rząd dojdzie do wniosku, że będzie to konieczne....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.03.2025 / 08:31
StoryEditor
Marcin Grossy, dyrektor operacyjny Netto Polska, weźmie udział w kongresie Retail Trends 2025
Marcin Grossy dyrektor operacyjny Netto Polska (fot. Netto Polska)

Dyrektor operacyjny Netto Polska Marcin Grossy wystąpi na scenie podczas kongresu Retail Trends 2025, który odbędzie się już 1 kwietnia w Warszawie. Menedżer weźmie udział w fireside chacie pt. "Nowy konsument, nowy koncept, nowe otwarcie".

W trakcie dyskusji Marcin Grossy opowie o tym, jak nowy koncept sklepu Netto 4.0 odpowiada na potrzeby konsumentów i wyzwania rynkowe. Rozmowa z przedstawicielem duńskiej sieci ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. marzec 2025 04:56