25.01.2019 / 08:00
StoryEditor

Przyszłość polskiego cukru to eksport

słodycze ()
W 2018 roku produkcja cukru w Polsce osiągnęła najwyższy poziom w historii. Producenci by przetrwać, muszą jednak poszukać zbytu poza granicami - pisze Rzeczpospolita.

W 2018 roku popyt na cukier w Polsce był o jedną trzecią niższy od podaży. Ogółem w 2018 roku wyprodukowano 2,3 mln ton cukru - o 18 proc. niż rok wcześniej. Popyt wyniósł około...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 66% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.04.2025 / 08:13
StoryEditor
Polacy liczą na wielkanocną wojnę cenową dyskontów. Czy ceny w sklepach ich nie rozczarują?
Na zdj. Biedronka w Poznaniu (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)

Wojna cenowa Biedronki z Lidlem i innymi sieciami handlowymi zaostrzy się w dniach poprzedzających Wielkanoc - uważają analitycy UCE Research i Shopfully. Z przeprowadzonego przez nich badania wynika, że oczekuje tego 53,5 proc. Polaków, podczas gdy takiego scenariusza nie spodziewa się 21,2 proc. respondentów. Zdania w temacie nie ma 15,3 proc. osób, a 10 proc. badanych w ogóle nie interesuje się tą sprawą.

Jak podkreśla Robert Biegaj, współautor raportu z Shopfully, w identycznym, zeszłorocznym badaniu 55,5 proc. konsumentów oczekiwało, że obniży nieco świąteczne wydatki, dzięk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.04.2025 / 18:26
StoryEditor
Nowi gracze w Galerii Młociny. Do obiektu wchodzi nowy dyskont niespożywczy
Galeria Młociny (fot. Galeria Młociny)

W ostatnich miesiącach należąca do EPP i Echo Investment warszawska Galeria Młociny podpisała tam 12 umów z nowymi najemcami, w tym m.in. z drogerią dm, Mr.DIY oraz siecią Intersport. Centrum handlowe przedłużyło również współpracę z 27 markami obecnymi w obiekcie.

– Naszą strategię leasingową opieramy na dwóch równie ważnych elementach: długoterminowych relacjach z najemcami oraz rozwoju oferty centrum w oparciu o nowe marki. W ostatnich ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 10:51