09.11.2022 / 10:31
StoryEditor

Mondelēz International wyda do 2030 r. miliard dolarów na produkcję zrównoważonego kakao

Dirk Van de Put, nowy CEO w firmie Mondelez International
Koncern Mondelez, producent czekolad Milka i ciastek Oreo wyda łącznie 1 mld USD na program zrównoważonej uprawy kakao Cocoa Life, czyli jeden z filarów działań ESG marki. Nowa transza finansowania programu w wysokości 600 mln USD pozwoli na wprowadzenie innowacyjnych metod uprawy kakao czy zwiększenie dochodów i poprawę jakości życia zajmujących się nią społeczności.

Mondelēz International podkreśla, że zrównoważony rozwój jest jednym z czterech filarów długoterminowej strategii firmy, a program Cocoa Life od 10 lat stanowi istotny...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.03.2025 / 11:21
StoryEditor
Paweł Grabowski, Director of Digital B2B w Żabka Polska, gościem Retail Trends 2025. Weźmie udział w debacie na scenie głównej
Paweł Grabowski, Director of Digital B2B Żabka Polska (fot. materiały prasowe)

Paweł Grabowski będzie jednym z prelegentów podczas zbliżającego się kongresu Retail Trends 2025. Director of Digital B2B w Żabka Polska weźmie udział w debacie mającej miejsce na scenie głównej - nazwanej "Economy & Retail Forecasts". Wspólnie z pozostałymi ekspertami postara się odpowiedzieć na pytania dotyczące budowania wartości biznesu w świecie nieustającej zmiany.

Odliczamy dni do kongresu Retail Trends 2025. Najważniejsze spotkanie przedstawicieli handlu, przemysłu, usług i nauki odbędzie się we wtorek 1 kwietnia w hotelu Double Tree by ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.03.2025 / 15:28
StoryEditor
Anglicy chcą mieć własną whisky single malt. Szkoccy producenci oburzeni tym pomysłem: Angielska metoda degraduje ten trunek!

Plany umożliwienia angielskim producentom whisky używania terminu „single malt” wywołały ostrą reakcję szkockich destylarni i polityków. Jak donosi BBC News uważają oni, że planowany przez angielskie gorzelnie sposób produkcji ma niewiele wspólnego z tym, jak produkuje się ten rodzaj trunku w Szkocji.

Zgodnie z rozpatrywanymi propozycjami przez rząd Wielkiej Brytanii, określenie „whisky single malt” mogłoby być wykorzystana dla alkoholu produkowanego jak na razie przez je...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 03:02