11.04.2019 / 13:03
StoryEditor

Prezes ZPC Otmuchów tłumaczy się ze słabych wyników finansowych spółki

(Źródło: Grupa Otmuchów)
Miniony rok 2018 był okresem, w którym koncentrowaliśmy swoje wysiłki na realizowaniu przyjętej w listopadzie 2016 strategii. Jednocześnie był to rok kilku zmian organizacyjnych mających na celu poprawę efektywności oraz zwiększenie konkurencyjności Grupy – pisze Bogusław Szladewski, prezes ZPC Otmuchów w liście do akcjonariuszy.

Prezes Szadlewski przypomina, że w 2018 r. firma przeprowadziła proces podwyższenia kapitału, pozyskując kwotę 25 mln PLN na inwestycję związaną z budową nowej fabryki w segmenc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2024 / 18:36
StoryEditor
Konsumpcja prywatna w 2025 roku: wciąż solidny wzrost, ale słabszy niż w 2024 [ANALITYCY]
Konsumpcja prywatna w 2025 roku (fot. Shutterstock)

Eksperci z Grant Thornton prognozują, że rok 2025 przyniesie znaczące przyspieszenie inwestycji w Polsce. "Wciąż silna konsumpcja prywatna zyska dodatkowy impuls z inwestycji napędzanych funduszami unijnymi" – wskazują analitycy. Kluczową rolę mają odegrać środki z Krajowego Planu Odbudowy (KPO) oraz fundusze strukturalne z budżetu unijnego na lata 2021–2027, które według projektu ustawy budżetowej na 2025 rok wyniosą ponad 35 mld zł z funduszy spójności oraz minimum 50 mld zł w ramach KPO.

Wzrost konsumpcji prywatnej w 2025 roku nadal będzie solidny, jednak słabszy niż w rekordowym 2024. Według ekspertów Grant Thornton, prywatna konsumpcja w 2025 roku wzrośnie o o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2024 / 19:14
StoryEditor
Właściciel sieci Biedronka notuje ponad 10-proc. wzrost sprzedaży. Jednak wyniki największego detalisty w Polsce nadal są pod ogromną presją!
Biedronka w Warszawie

Sprzedaż Grupy Jeronimo Martins wzrosła po dziewięciu miesiącach 2024 r. o 10,3 proc. do 24,8 mld euro, zaś przy stałym kursie wymiany o 4,7 proc. Wyniki Biedronki w III kw. br. nie zachwycają. Firma ciągle jest pod ogromną presją ze strony rosnących kosztów i deflacji w koszyku produktowym, co widać m.in. po spadkach sprzedaży porównywalnej i niższej marży.

Jak wskazują władze Jeronimo Martins pomimo trudnych warunków rynkowych sieci handlowe należące do grupy utrzymały konkurencyjność cenową i wzmocniły swoją propozycję wartości. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 23:36