17.02.2022 / 10:42
StoryEditor

Prezes Helio o zmianach właścicielskich w Bakallandzie: Układ sił na rynku pozostanie niezmieniony

Leszek Wąsowicz, prezes Helio (Fot. materiały prasowe)
- W mojej opinii układ sił na rynku pozostanie niezmieniony. Jednocześnie muszę przyznać, że cieszy mnie fakt, że Bakalland trafi w ręce firmy z polskim kapitałem. To daje nam równe szanse w walce o klienta przede wszystkim w kraju, ale też za granicą - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Leszek Wąsowicz, prezes Helio.

Zapytany o to, czy zmiany właścicielskie w Bakallandzie wpłyną na modyfikacje w strategii Helio, menedżer odpowiada, że firma zamierza dalej działać "zgodnie z założonym planem"...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.02.2025 / 11:44
StoryEditor
Klienci kupowali tam częściej niż zwykle. Dyskonty, supermarkety i małe formaty notują świetne wyniki. Wiemy, kto stracił
YouGov publikuje nowe dane dotyczące rynku FMCG w Polsce (fot. Shutterstock)

Dyskonty, lokalne supermarkety oraz małe formaty sieciowe to sklepy, które coraz lepiej radzą sobie na krajowym podwórku. Z danych przedstawionych przez Szymona Mordasiewicza, dyrektora zarządzającego YouGov Polska wynika, że ich łączny udział w rodzimym rynku FMCG wynosi blisko 66 procent. Nie wszyscy mają jednak powody do radości. Wiadomo, które placówki handlowe zanotowały spadki.

W środę 26 lutego odbyła się konferencja "Shopper and FMCG Market in Poland 2024/2025", poprowadzona przez Szymona Mordasiewicza - dyrektora zarządzającego w YouGov Polska - fir...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.03.2025 / 17:10
StoryEditor
Prywatność za rabat: Polacy coraz chętniej oddają dane osobowe za zniżki i promocje. Jak wygląda obraz dzisiejszego klienta? [BADANIE]
Ponad 80 proc. Polaków uważa, że prawa konsumenckie powinny być elementem edukacji (fot. Shutterstock)

Coraz więcej konsumentów w Polsce jest gotowych udostępniać swoje dane osobowe w zamian za rabaty i promocje. Jednocześnie ogromna część Polaków uważa, że prawa konsumenckie powinny być częścią edukacji szkolnej. Wyniki badania "Barometr Providenta" rysują obraz tego jak wygląda statystyczny klient.

Ponad 80 proc. Polaków uważa, że prawa konsumenckie powinny być elementem edukacji już na etapie szkoły ponadpodstawowej – wynika z najnowszego badania Barometr Providenta, prze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. marzec 2025 18:52