07.02.2018 / 13:00
StoryEditor

PepsiCo pozostanie partnerem piłkarskiej Ligi Mistrzów

PepsiCo partnerem Ligi Mistrzów UEFA (materiały prasowe)
Firma PepsiCo ogłosiła przedłużenie umowy sponsorskiej z Ligą Mistrzów UEFA na kolejne trzy lata. Kontrakt obejmuje sześć światowych marek PepsiCo, w tym Pepsi, Pepsi MAX, Lay’s i Gatorade, które pozostaną oficjalnymi markami wspierającymi rozgrywki klubowe aż do Finału Ligi Mistrzów w 2021 roku.

Od czasu wejścia w życie umowy sponsorskiej w 2015 roku PepsiCo, angażowało i przybliżało kibicom piłkę nożną oraz zawodników występujących w Lidze Mistrzów UEFA. Firma podkreśl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.12.2024 / 09:12
StoryEditor
Drogeria DM wkracza do Łodzi. To będzie już 50. sklep sieci w Polsce
Drogeria DM wkracza do Łodzi. To 50. sklep sieci otwarty w Polsce (fot. materiały prasowe)

Drogeria DM, jedna z najbardziej rozpoznawalnych sieci kosmetycznych w Europie, otworzy 18 grudnia swój pierwszy sklep w Łodzi. Debiut w Centrum Handlowym Sukcesja to zarazem 50. placówka DM w Polsce, co podkreśla dynamiczny rozwój sieci na naszym rynku.

Otwarcie drogerii DM w Łodzi ma dla sieci wyjątkowe znaczenie, ponieważ to już 50. sklep DM w Polsce. – Debiut w Łodzi jest dla nas szczególnie ważny, bo to wyjątkowe miasto na ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.12.2024 / 08:21
StoryEditor
Lidl wyda 2 mld zł na inwestycje w Polsce w 2025 r. Dyskonter zapowiada przyspieszenie tempa rozwoju
Włodzimierz Wlaźlak, prezes zarządu Lidl Polska (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

W tym roku Lidl urósł w Polsce o ok. 40 sklepów, a w przyszłym roku placówek dyskontera w naszym kraju ruszyć ma jeszcze więcej - choć firma nie zdradza konkretnej liczby. Prezes Lidl Polska Włodzimierz Wlaźlak w rozmowie z "Dziennikiem Gazetą Prawną" zapowiada, że przyszłoroczny capex wyniesie ok. 2 mld zł.

W wywiadzie udzielonym "DGP" Włodzimierz Wlaźlak tłumaczy, że wydatki na inwestycje w 2025 r. przeznaczone zostaną przede wszystkim na nowe sklepy i centra dystrybucyjne. "Duż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 14:38