Wydarzenia ostatnich lat bardzo mocno nadszarpnęły zdrowie każdego z nas. Troszcząc się o siebie w dużej mierze skupiliśmy się na odżywianiu ciała, zapominając jak ważnym organem jest mózg.
Nowa strategia komunikacji marki Bakal zachęca do odpowiedniego dbania o umysł. Bakalie ze względu na swoje właściwości, świetnie się do tego nadają.
- Nową ideę komunikacji pod hasłem „Nakarm umysł” możemy odczytywać dwojako, nie tylko jako uzupełnienie naszej diety i dostarczenia cennych minerałów i witamin, ale i zafundowanie sobie przyjemności w postaci smacznej i zdrowej przekąski.
W związku z naszą nową ideą komunikacji stawiamy na mocne, wyróżniające się kolory, które nadają produktom wyrazistości. Elementem łączącym strategię komunikacji z produktami jest logo „nakarm umysł”, którego interpretację pozostawiamy odbiorcy - Hubert Błaszczak, Marketing Manager marki Bakal.
- Będziemy mocno koncentrować się na korzyściach dla mózgu wynikających z prawidłowego odżywiania oraz ćwiczeń umysłowych. Wiemy, że takie są potrzeby polskich konsumentów i pragniemy na nie odpowiadać – dodaje Hubert Błaszczak.
O Bakal:
Bakal to marka, która już od 30 lat dostarcza na polski rynek najlepszej jakości bakalie. Firma została zbudowana na przekonaniu, że bakalie mają moc wartości i ogrom zastosowań. Dlatego też w swoim portfolio posiada np. bakalie bez konserwantów, przekąski bakaliowe z małą ilością soli, orzeszki oraz migdały w czekoladzie czy suszone daktyle w kakao.
Od 2023 roku motto marki Bakal brzmi: „Nakarm Umysł”.