27.06.2019 / 15:20
StoryEditor

Michał Kruk, Dan Cake Polonia: marki własne i producenckie mogą zdrowo koegzystować

Michał Kruk (Fot.materiały prasowe)
Utrzymanie zdrowego balansu między produkcją marek własnych i marek producenckich to konieczność. W naszym przypadku balansuje się to na poziomie 60 proc. vs 40 proc. na korzyść marki producenckiej – mówi Michał Kruk, dyrektor sprzedaży firmy Dan Cake Polonia.

Zdaniem eksperta tak rozłożone proporcje są bezpieczne dla producenta. Stać go i na inwestycje, i na rozwijania świadomości marki wśród konsumentów. – Zagrożenie ze strony marki...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.01.2025 / 14:30
StoryEditor
Japońscy właściciele 7-Eleven bronią sieć przed przejęciem przez Couche-Tard
Japońscy właściciele 7-Eleven bronią sieć przed przejęciem przez Couche-Tard (fot. Sorbis/Shutterstock)

Japońska rodzina Ito, będąca właścicielem holdingu Seven & I, podejmuje działania, by obronić 7-Eleven przed potencjalnym przejęciem przez kanadyjską firmę Couche-Tard, właściciela sieci stacji benzynowych Circle K. Kluczową rolę w tej strategii ma odgrywać kapitał amerykańskiego funduszu Apollo Global Management oraz właściciela japońskiego rywala 7-Eleven, FamilyMart.

Zgodnie z informacjami podanymi przez portal retaildetail.eu, Apollo Global Management jest gotowy zainwestować 1,5 biliona jenów (9,1 mld euro) w transakcję, natomiast Itochu, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.01.2025 / 10:55
StoryEditor
Pepco ogłasza plany ekspansji na rok 2025. Nowe kierownictwo, wracają kluczowi liderzy
Marcin Stańko, dyrektor operacyjny Pepco na region Europy Środkowo-Wschodniej

Grupa Pepco do końca roku 2025 zamierza otworzyć 300 nowych sklepów. Zamierza skoncentrować się przede wszystkim na marce Pepco, a priorytetem będzie rozwój w Europie Środkowo-Wschodniej. Przy okazji firma poinformowała o ważnych zmianach w strukturze operacyjnej.

Marcin Stańko objął stanowisko dyrektora operacyjnego Pepco na region Europy Środkowo-Wschodniej. Wydarzyło się to jeszcze w 2024 r. Menedżer rozwijał wcześniej markę Pepco o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 01:56