30.03.2016 / 10:58
StoryEditor

Maspex sfinalizował przejęcie dużego producenta wody

Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex Wadowice (fot. materiały prasowe)
Grupa Maspex Wadowice, do której należą takie marki jak Kubuś i Tymbark, sfinalizowała transakcję zakupu 100 proc. udziałów w rumuńskiej spółce Rio Bucovina. Kupowana przez Maspex firma jest jednym z największych producentów wody na rynku rumuński.

Akwizycja Rio Bucoviny to już 18. przejęcie w historii Maspeksu, w tym trzecie na rynku rumuńskim i dziesiąte poza Polską. W 2007 roku rumuńska spółka Maspeksu zakupiła markę Ar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.07.2024 / 11:54
StoryEditor
Dino i Mago uruchamiają sklep autonomiczny. Zobacz jak wygląda! [GALERIA]
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Magofot. Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Magofot. Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Magofot. Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Magofot. Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Mago
Pod jednym ze sklepów sieci Dino w okolicach Gliwic stanęła zautomatyzowana placówka pod tym samym szyldem, która powstała we współpracy z Grupą Mago. Co wiemy o nowym koncepcie?

Nexto Select, bo tak nazywa się rozwiązanie, to bezobsługowy sklep, który oferuje możliwość robienia zakupów przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, zapewniając klientom szybki,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.07.2024 / 12:09
StoryEditor
Zdaniem Polaków firmy z sektora handlu detalicznego są bardziej godne zaufania od tych zajmujących się ochroną zdrowia [RANKING]
Firmy z sektora handlu detalicznego i dóbr konsumenckich cieszą się dość dużym zaufaniem wśród Polaków. W najnowszym rankingu przygotowanym przez Strategy& uplasowały się one na wysokim czwartym miejscu. Podmiotom, z jakich sektorów Polacy ufają bardziej i mniej od tych, które zajmują się handlem?

Ranking firm, który polscy konsumenci uznają za ogólnie godne zaufania, przygotowany przez Strategy& (część PwC) na podstawie wyników badania “Optymizm tylko tam, gdzie niska...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 17:48