28.11.2023 / 16:41
StoryEditor

Małe sklepy nieźle zarabiają na słodyczach. Sprzedaż jakich produktów rośnie w nich najszybciej? Które nowości są bestsellerami?

Batony funkcjonalne to kategoria słodyczy, których sprzedaż rośnie w sklepach małoformatowych najbardziej (fot. Shutterstock)
W każdej sekundzie w Polsce sprzedawanych jest kilkadziesiąt opakowań słodyczy. Co ważne, liczba ta wzrosła w przeciągu ostatnich 12 miesięcy o około 4 proc. – wynika z danych Centrum Monitorowania Rynku (CMR). W obrocie tą kategorią produktów ważną rolę odgrywają sklepy małoformatowe.

Wg danych Centrum Monitorowani Rynku (CMR) co trzecie opakowanie słodyczy sprzedawane jest w sklepach małoformatowych. Pod tym względem lepiej wypadają tylko dyskonty (na które ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.03.2025 / 17:33
StoryEditor
Koniec z super promocjami alkoholu w dyskontach. Rząd chce wprowadzić zmiany w sprzedaży piwa, wódki i wina
Projekt nowelizacji ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi zakłada włączenie piwa do ogólnego zakazu promocji napojów alkoholowych (fot. Ermak Oksana/Shutterstock)

„Kup 8 piw, a 4 dostaniesz w gratisie” - resort zdrowia zamierza zabronić sieciom handlowym posługiwania się tego typu hasłami. Projekt nowelizacji ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi zakłada włączenie piwa do ogólnego zakazu promocji napojów alkoholowych.

Projekt nowelizacji ustawy o wychowaniu w trzeźwości, przygotowany przez resort zdrowia, został właśnie przekazany do konsultacji. Przynosi on kilka rewolucyjnych zmian. 

...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.03.2025 / 16:15
StoryEditor
Eternis, Glovo i Renault Polska rozwijają elektromobilność w sektorze delivery. Są pierwsze znaczące efekty

W wyniku wspólnej inicjatywy Eternis – firmy wspierającej m.in. aplikacje delivery w Europie – gracza q-commerce Glovo i producenta aut Renault Polska kurierzy dostarczający zamówienia korzystają w Warszawie z niskoemisyjnej floty dostawczej. Prawie 145 tys. km przejechanych bez emisji CO2, niemal 17 ton mniej dwutlenku węgla to efekt kilkumiesięcznej współpracy.

Nowoczesna flota nie tylko ogranicza ślad węglowy sektora delivery, ale także daje kurierom dodatkowe udogodnienia, takie jak darmowe parkowanie i możliwość jazdy buspa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. marzec 2025 23:46