08.11.2016 / 10:32
StoryEditor

Kongres Słodycze 2016: Polski konsument szuka zdrowych i etycznych produktów

Magdalena Rosa-Wojnicka, Strategic Insights Manager i Dominika Grusznic-Drobińska, Team Manager GFK POLONIA (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Dwa główne trendy niezwykle istotne dla kategorii słodycze i przekąski to świadoma konsumpcja oraz poszukiwanie produktów, które pomagają utrzymać zdrowy styl życia. Pierwszy oznacza, że konsumenci wybierają marki i usługi zgodne z ich przekonaniami, wartościami, postawami etycznymi i ideałami. – W Polsce ten tren ma wpływ na wybory co czwartego konsumenta. U nas ta postawa jest nawet silniejsza niż w Europie i na świcie, gdzie kieruje się nią jedynie 20 proc. konsumentów – zwróciła uwagę Magdalena Rosa-Wojnicka z GfK Polonia podczas swojego wystąpienia na Kongresie Słodycze 2016.

– Nabywcy chcą znać historie produktów, które kupują, a nie tylko podstawowe cechy i skład. Stąd też waga jaką przywiązują do pochodzenia produktu, które coraz częściej jest dla...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.01.2025 / 14:49
StoryEditor
Manufaktura Piwa, Wódki i Wina na szczycie rankingu najbardziej zadłużonych firm. Ile wynosi dług spółki Palikota?
Janusz Palikot (materiały prasowe)

Grudzień 2024 roku przyniósł upadłość 40 firm w Polsce, a wśród nich znalazły się przedsiębiorstwa z ogromnymi zobowiązaniami finansowymi. Na czele zestawienia najbardziej zadłużonych firm, które ogłosiły upadłość, znalazła się Manufaktura Piwa, Wódki i Wina powiązana z Januszem Palikotem.

Manufaktura Piwa, Wódki i Wina, z siedzibą w Tenczynku, działała na rynku przez 8 lat. Firma zdobyła popularność dzięki swojemu unikalnemu podejściu do produkcji alkoholi rzemie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.01.2025 / 09:54
StoryEditor
Orlen Paczka trafi do Poczty Polskiej? Firma potwierdza, że jest zainteresowana przejęciem automatów paczkowych
Sebastian Mikosz, prezes Poczty Polskiej (fot. Poczta Polska)

Sebastian Mikosz, prezes Poczty Polskiej oświadczył w poniedziałek, że firma którą kieruje "jest zainteresowana przejęciem paczkomatów Orlenu". Jak podkreślił menedżer, w grę wchodzi jakaś "forma domówienia się, zakupu lub stworzenia spółki".

O potencjalnym nabyciu przez Pocztę Polskę automatów paczkowych Orlenu Sebastian Mikosz opowiedział na antenie TVP Info. W trakcie wywiadu oświadczył, że na razie "ten proces...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. styczeń 2025 11:54